Skip to main content

hallo

was net bij uw vestiging in bussum om mijn abbonement te verlengen en een nieuw torstel aan te schaffen maar ben zo ontzettend kwaad dat ze de gegevens niet over wilde zetten

ik heb niemand die dat voor mij kan doen en ben zelf 70 en totaal niet technisch

in deze moeilijke tijd is de service ook nog slechter wat ik niet ben gewend van jullie

daarom overweeg ik mijn totaal pakket en mijn mobiele abbom

nement bij een andere profider onder te bregen

ben echt pissig

Hoi @Platenhendrik, bedankt voor je berichtje op ons Forum. Excuses dat ik er nu pas aan toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. 

 

Ik lees dat je een verlenging hebt gedaan van je abonnement in één van onze filialen en dat je gekozen hebt voor een verlenging in combinatie met een toestel. Het klopt inderdaad dat onze collega's misschien iets minder kunnen qua service, dat heeft te maken met het Coronavirus. Op onze pagina kun je het KPN Coronabeleid terug vinden. Hier lees je dat we ons houden aan de richtlijnen en voor de veiligheid van onze medewerkers en klanten is het daarom niet mogelijk om toestellen aan te raken/te installeren. 

 

Ik kan me goed voorstellen dat het enorm lastig is als je zelf niet in de gelegenheid bent om het toestel te installeren. Is er wellicht iemand in je omgeving die hierbij kan ondersteunen? Wellicht dat ik je op afstand kan helpen. Ik hoor het graag!


Reageer