Skip to main content

Mijn mobiel is compleet geblokkeerd. Pincode of wat dan ook, ik kom er niet meer in. Hoe los ik dit op ? Zodat ik mijn mobiel weer kan gebruiken ?

Hallo @Daktoloog! Is je mobiel geblokkeerd of is je simkaart geblokkeerd? Als je simkaart geblokkeerd is heb je de PUK-code nodig om die te deblokkeren. Je kunt je PUK code aanvragen via MijnKPN. Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hoor het graag als je nog vragen hebt.:slight_smile:  


Beste Lisa, 

Simkaart is niet geblokkeerd.

Telefoon zelf is geheel geblokkeerd.

Kan hem zelfs niet uitschakelen. 

Niets werkt. Dus hoe lis ik dit op ?


@Daktoloog Balen! Als de pincode meermaals verkeerd is ingevoerd, dan is het niet makkelijk om het toestel te ontgrendelen. Bij diefstal is dat ideaal, want zo voorkom je dat iemand anders bij jouw gegevens kan. Hoe je het toestel ontgrendeld hangt af van het met en type telefoon. Welke telefoon gebruik je? Dan zoek ik met je mee wat je kunt doen :blush: . 


Galaxy s10. Kan hem zelfs niet uutzetten.


Je kunt helemaal niets? Probeer de telefoon eens uit te schakelen door de Volume omlaag-knop (-) en UIT-knop tegelijk in te drukken. Ben benieuwd of dit lukt. Hierna kun je de telefoon opnieuw opstarten en ontgrendelen. Mocht je de code vergeten zijn, kijk dan eens op deze pagina voor alle ontgrendelmethodes. 

 


De knoppen heb ik allemaal geprobeerd. Niets werkt. 


Wat staat er in het beeldscherm van de S10?  Krijg je een foutmelding te zien of wat is nog wel mogelijk? 


Krijg alleen startscherm. Bovenin vliegtuigmodus. 

Pincode invoeren. En dat is het


@Daktoloog Hmm.. Ik neem aan dat de accu ondertussen leeg is geraakt. Is de telefoon na het opladen weer opgestart? Anders kun je het beste even langs de winkel. Mijn collega's kijken met je mee. Eventueel contact opnemen met Samsung voor advies.Â