Skip to main content

Op mijn iPhone 12 met eSim van KPN is plotseling mijn mobiele internet zeer traag. Ik heb nog meer dan voldoende ruimte in mijn bundel maar toch geeft de speedtest snelheden van 0,05Mbps aan en upload zelfs maar 0,02Mbps. Dit is pas enkele dagen en erg vervelend.

Heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand een oplossing?

Hoi en welkom @MichelD2000! Het is door de vakantieperiode vrij druk, waardoor we minder snel dan anders bij je topic zijn.

Hoe staat het er intussen voor? Heb je in MijnKPN gekeken om te zien hoeveel je nog van je bundel over hebt? En misschien een open deur, maar heb je je iPhone al volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart sinds je dit opmerkt?


Ja, ik had al in “Mijn KPN” gekeken en had nog 4,5 Gb beschikbaar. Netwerk settings gereset en verschillende keren herstart.  Ik heb ook een zakelijke SIM in mijn telefoon (ook KPN) en als ik overschakel naar die SIM werkt het perfect. Bij allebei geeft de telefoon 5G aan. 
Nu, vandaag, werkt het weer. Heel vreemd maar ik hoop dat het zo blijft. 


Ja, ik had al in “Mijn KPN” gekeken en had nog 4,5 Gb beschikbaar. Netwerk settings gereset en verschillende keren herstart.  Ik heb ook een zakelijke SIM in mijn telefoon (ook KPN) en als ik overschakel naar die SIM werkt het perfect. Bij allebei geeft de telefoon 5G aan. 
Nu, vandaag, werkt het weer. Heel vreemd maar ik hoop dat het zo blijft. 

 

@MichelD2000 Dat is opvallend inderdaad. Wel goed om te horen dat 't weer werkt natuurlijk. Laat het gerust weten als je iets opmerkt.