Skip to main content

Sinds begin december ineens slecht bereik, vooral binnen, en alleen ter plaatse. Het is alleen bij de iPhone en op een nummer met duo sim kaart. zakelijke telefoons (Iphone's/kpn) en privételefoons (diverse merken/Vodafone) hebben dat probleem niet.

 

 Juist omdat het bereik van T-mobile slecht was, ben Ik overgestapt op KPN en nu zijn we sinds kort nog slechter bereikbaar dan voorheen! We hebben een hele tijd (2/3 weken) probleemloos internet gehad op de telefoon maar nu meer niet dan wel…

 

Inmiddels in 2mnd tijd bijna 3 duo sim kaarten verder en twee iOS 14.2/3 updates waar schijnbaar ook iets mee speelt?

 

bellen levert geen antwoord en de verkeerde mensen aan de telefoon waardoor er oplossingen geboden lijken te worden maar er niemand zich waagt aan de zendmast en werkelijk uitlezen van de bereikbaarheid ter plaatse.

 

Wanneer gaat het fout? Avonden na 20.30u

tussen 15.30-18.30

en incidenteel als alle onbeperkt gb’s op zijn en er aardig bijgeladen is. (Dan zegt kpn gewoon ‘probeer het een andere keer nog eens’…

 

help help help!

 

 

 

 

Het lijkt sinds twee dagen opgelost te zijn...


Dag @Lsnko. Sorry voor mijn late antwoord. Het is de laatste tijd ontzettend druk waardoor ik je topic nu pas zie. 

Ik ben blij om te horen dat het inmiddels opgelost is! Mocht je onverhoopt toch nog weer tegen problemen aanlopen, schroom dan niet om aan de bel te trekken. Voor nu wens ik je fijne feestdagen verder!