Skip to main content

Wij wonen in een klein plaatsje. Postcode ***** . Onze mobiele telefoons, 3 stuks hebben al 4 maanden zeer slecht bereik. Normaal bellen lukt gewoon niet. Vaste nummers zoals een arts, dokter of ggd kunnen ons niet bereiken. Het zou duren tot 31 december. Aan gevinktĀ om op de hoogte gehouden te worden maar helaas. Ik kijk net zelf maar eens even is de datum voor oplossing gewoon weer 2 maanden verder weg geschoven naar 28 februari. Ik heb in een boos moment mijn abonnementen op gezegd. Nou wordt mijn tv per 15e januari wel stop gezet, ook dit moest ik zelf lezen op kpn,Ā maar de 3 telefoons niet, waar juist het probleem in zit. Geen compensatie, geen excuus en vooral geen duidelijkheid wanneer dit probleem dit wel wordt opgelost. Gaat kpn hier nog helderheid in geven of moet ik het dorp maar massaal overstappen.Ā 

Tip haal je gegevens zoalsĀ postcode uit je post weg en zet deze bij je profiel instellingen neer dan kunnen moderators deze zien maar niet iedereen die hier langs komt.

met slecht bereik is het altijd lastig, doe zelf niks in de mobiele sector maar weet wel dat dit altijd een gedoe is zowel juridisch als menselijk, Heb ooit zoeen process bekeken maar je hebt heel veel te maken met "Not In My Backyard" Dat zegt zoveel als ja iedereen of anthans grote groep wil het beter maar niemand wil zoeen mast in het zicht of in de tuin etc.

De situatie was daar destijds zo, het was een dorp met amper 4g dekking, bij een sportveld stond al op dat moment lege mast, Maar de sportvereniging in kwestie had weinig behoefte eraan, oke nieuw plan deze stagneerde ook door toedoen van..Ā  uiteindelijk was deze 3 keer opnieuw ingeplanned met steeds een andere minder idealle locatie en uiteindelijk niks gedaan omdat de locatie waar deze kon komen zo ver weg was dat niemand er wat aan had.

nu weet ik niet wat de situatie daar is, maar weet wel dat het altijd heel lastig is ( en daardoor lang duurt ) om deze reden, want niemand wil het in de achtertuin..


Wat rot dat jullie al zo lang last hebben van een storingĀ @De rios. Ik neem aan dat jullie al wel geĆÆnformeerd zijn over Wifi bellen? Anders is dit wellicht een tussentijdse oplossing om toch nog te kunnen bellen of gebeld te worden.Ā 
Ik ben bang dat ik weinig voor je kan betekenen. Als de storing al bekend is, doen we ons best dit z.s.m. op te lossen. Ik kan wel even informeren wat er aan de hand is en waarom het zolang moet duren. Dit zal ik doen.Ā 

Ik begrijp dat je uit emotie je abonnementen hebt (proberen) op te zeggen. Als je dit wilt terugdraaien, kun je dit telefonisch met ons regelen (0800-0402). Ook voor het opzeggen van abonnementen die je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen de benodigde verificatie niet uitvoeren namelijk.Ā 

Kun je voor het navragen van de dekkingsstoring je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende.Ā 

Hoor graag!