Skip to main content

Hallo,

 

Vandaag kwam ik er achter dat mijn telefoon opeens niet meer met het 4G netwerk verbonden is, maar teruggevallen is op het 2G netwerk. Herstarten en data uit- en inschakelen leverde geen veranderingen op. Na verder onderzoek blijken ook de 3 andere telefoons op het KPN netwerk te zijn teruggevallen op het 2G netwerk.

 

Nu geeft KPN bij het probleemoplossen aan dat er geen storingen of werkzaamheden zijn, maar er lijkt me toch iets mis te zijn als 4 telefoons allemaal tegelijk geen 4G verbinding meer hebben.

 

Het gaat hier om de regio Usquert. Het zou fijn zijn als er iets aan duidelijkheid kon worden gegeven.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gijs

Goedenavond @DrevelG en welkom hier :)

Goed dat je hier melding van maakt want als het probleem op 4 telefoons tegelijk speelt dan lijkt er meer aan de hand te zijn. Zou je je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanuit daar eens verder kijken. Ik hoor in ieder geval graag weer van je!

 


Profiel aangemaakt. 4e niet vermelde telefoon is mijn Samsung Galaxy XCover 4s diensttelefoon.


Profiel aangemaakt. 4e niet vermelde telefoon is mijn Samsung Galaxy XCover 4s diensttelefoon.

Bedankt voor de toelichting en het invullen van je profiel @DrevelG.

Ik heb een ticket aangemaakt voor onze technische dienst met het verzoek dit verder op te pakken. Mijn verwachting is dat zij morgen contact met jou op zullen nemen. Uiteraard houd ik het ook even in de gaten maar weet dat er actie in gang is gezet!


Alvast bedankt voor het snelle handelen. Ik zie het morgen tegemoet.


Alvast bedankt voor het snelle handelen. Ik zie het morgen tegemoet.

Alvast graag gedaan!