Skip to main content

Ik heb op 10.09 mijn tel abonnement verlengd met telefoon. Deze telefoon is dezelfde dag verzonden en zou de volgende dag bezorgd worden. Dit is alleen niet gebeurd.

kpn gebeld, maar kreeg Lucas aan de telefoon die mij bleef vertellen dat ik dit zelf moet regelen met PostNL. Wat natuurlijk onzin in. 

het is inmiddels de 18e en weer niet wat ik verder kan doen om de telefoon eindelijk in handen te krijgen. 

Hoi @LindaJaxxJackie 

Daar kan alleen de verzender, in dit geval dus de KPN, over bellen, jij kunt dat niet eens doen.
Dus gauw weer bellen met de KPN en hopelijk krijg je nu een medewerker die wel weet wat hij/zij moet doen.  
0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

 

Heb je wel een TrackandTrace gekregen?


Ja die heb ik gekregen. PostNL gesproken en die geven aan dat het pakket zoek is geraakt. En dat kpn ze moet contacten.

Inmiddels 3 x met kpn aan de telefoon gezeten en die blijven aangeven dat ik het met PostNL moet regelen 🤦🏼‍♀️

De telefonisch medewerkers weten echt niet waar ze het over hebben. 😟


Ja die heb ik gekregen. PostNL gesproken en die geven aan dat het pakket zoek is geraakt. En dat kpn ze moet contacten.

Inmiddels 3 x met kpn aan de telefoon gezeten en die blijven aangeven dat ik het met PostNL moet regelen 🤦🏼‍♀️

De telefonisch medewerkers weten echt niet waar ze het over hebben. 😟

Dat is heel raar want alleen de verzender , in dit geval KPN kan een onderzoek instellen. Ik zou blijven bellen tot je een medewerker aan de lijn hebt die wel weet wat die moet doen of om een supervisor vragen 


En anders annuleren. Misschien worden ze dan wakker.


Niks annuleren dan duurt het nog langer.
Ik heb al een KPN moderator ingeseind, die komt kijken naar dit topic @LindaJaxxJackie 


Ohh goed dat je het zegt. Ik stond op het punt te annuleren idd !

ik wacht het even af. Bedankt ! 


Oh vul nog even je profiel in @LindaJaxxJackie 
Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in, in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Reageer