Skip to main content

Hallo, 

Wanneer ik met iemand gebeld heb en ophang werkt mijn mobiele netwerk/4G niet meer. Hij geeft nog wel aan bereik te hebben en doet ook erg zijn best om bijv. de gegevens in Google Maps op te halen, maar tevergeefs. Ik heb een iPhone Xs MAX en ik heb hier sinds de laatste IOS 14.1 update hier problemen mee (denk ik, nooit eerder last van gehad in ieder geval).

Hebben meer hier last van? Wat kan ik hiertegen doen? Ligt dit aan mijn KPN provider of aan mijn iPhone?

Ha @kayvanek, welkom! Wat irritant! Wat moet je dan doen zodat het wel weer werkt? En sinds wanneer merk je dit ongeveer? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.


Hoi @Marcia_ ! 

Om dit probleem te verhelpen moet ik mijn mobiel even uit en aan zetten, dan heb ik direct weer bereik met m’n 4G. Maar zodra ik weer gebeld heb valt die weg en moet ik m’n mobiel weer opnieuw opstarten. Ik heb een iPhone XS Max en ik heb dit probleem sinds de laatste iPhone update (geloof ik), volgens mij is dat een weekje of 3 geleden.

Ik heb alle gegevens in mijn forumprofiel aangevuld! Hopelijk kan je het zien en me met dit probleem helpen! Ik hoor het graag, bedankt Marcia!


Bedankt voor je gegevens @kayvanek, kun je ook het betreffende 06nummer toevoegen aan je  forumprofiel onder “persoonlijke opmerkingen”?


Kan je nog verdere hulp gebruiken @kayvanek? Zo ja, zou je dan nog het betreffende mobiele nummer in je profiel willen zetten zodat we met je mee kunnen kijken?