Skip to main content

Een goede dag een aantal dagen geleden, had ik een uitstel voor betaling aangevraagd. Dat was geen probleem. Nu ben ik toch afgesloten,  kan jullie niet bellen dus via chat gevraagd waarom ik afgesloten ben. Kreeg ik te horen dat jullie collega de aanvraag niet goed heeft afgehandeld. Nu heb ik een heel belangrijk telefonisch gesprek, maar kan nu niet bellen. Hier door krijg ik problemen.

Ik vind dit schandelijk, ik heb gevraagd voor uitstel tot de 20ste of 21ste van mei. Dus morgen a overmorgen. Maar mijn van blokkade halen kan ineens niet meer. Maar dit klopt toch niet. Die jongen/man, maakt een fout en ik leid er onder.

Dit vind ik niet echt klantvriendelijk. 

V.

Hoi @V.Hooijer 
Ondanks dat je afgesloten bent, kun je toch altijd nog nummer 1200 bellen met je KPN GSM en zo je vraag stellen.


Dank u wel, ga ik die zo even bellen. Ik vroeg via de chat programma voor een telnummer die ik kon bellen ondanks dat ik afgesloten ben. Maar ik werd alleen maar tegen gewerkt. Het leek net of ze niet wou dat ik belde.

Maar bedankt voor de juiste nummer.


Hoi @V.Hooijer, welkom hier. 

Wat zuur zeg, ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt. Ik kan hier zo jammer genoeg weinig aan doen. Even bellen met 1200 of 0800-0402 is echt het snelste. Mijn collega kan dan meekijken of doorverbinden met de financiële afdeling. Om die reden kan ik er via deze weg niet zo veel mee. :(