Skip to main content

Sinds 5 november mijn mobiele abonnement verlengd , tegelijk met mijn andere gezinsleden dus 4 stuks totaal, en nu zie ik dat er een Unlimited wordt aangeboden voor € 25,-  Jammer dat mij die aanbieding niet is aanboden😕 had er graag gebruik van gemaakt voor dat geld😊

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd en volgens mij geldt dat ook gewoon bij een verlenging. Denk dat je het beste even kan bellen met KPN, wellicht kunnen ze het omzetten zonder te annuleren.  

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm#/


Ja... je hebt inderdaad 14 dagen bedenktijd. Maar kijk wat je doet. De kans is aanwezig dat je niet terug gaat naar je vorige abonnement, maar dat alles stopgezet word. Dat is volgens mij bij thuis abonnementen in ieder geval zo. 

Als je verlengt, dan kan je het best daarna gewoon niet meer op de KPN site kijken. Want natuurlijk komen er later andere aanbiedingen voorbij die mogenlijk interessanter en/of goedkoper zijn. Dat weet je van tevoren. Maar je hebt er toch niets aan. Voor de komende 12 of 24 maanden zit je vast aan je contract.