Skip to main content

Ik heb regelmatig aangegeven dat het netwerk in en rondom ons huis uitermate slecht is wetende dat wij in een nieuwbouwwijk wonen haarzicht! Na 6 telefoontjes word er mij verteld dat de technische dienst wel aangeeft dat het mast wat verder staat dan normaal! Ik heb gewoon al wekenlang geen internet tot heel slecht 4G! 9 van de 10 geeft die zelfs 3g of geen service aan! Meerdere keer mail verstuurd met speedtest en daar uit blijkt dat het gewoon niet haalbaar is! Nu beginnen ze over kleine letter in het contract dat het woning waar ik woon te goed geisoleerd is ivm nieuwbouw en dat KPN daar niks mee kan doen! Ik vind het een schande dat anno 2020 de netwerk mij iets laat betalen waar ik geen gebruik kan maken van hun diensten!

Dat is geen schande maar ‘gewoon’ hoe dit soort zaken werken. Kun je in huis niet via wifi bellen(volte)?


Geen schande maar Gewoon?? als iemand thuis niet kan internetten omdat de provider geen 4G kan garanderen vind jij dat gewoon? dan wil ik jou zien als jij thuis ben op je mobiel zonder internet tot zeer traag internet kijken of jij dat ook gewoon vind! en nee ik heb geen wifi in huis ga dat ook niet extra aanschaffen. het enigste wat ik wil is dat mijn nummer word ontbonden met nummerbehoud omdat kpn op mijn woonadres geen 4g kan aanleveren.


Dat gaat hem dus niet worden vanwege de kleine lettertjes. 


Ach jaaa, het klinkt allemaal wel heel erg dramatisch hoor,… Stel je voor dat je dit allemaal in 1960 had gehad,...

Ik kan je alvast gerust stellen, heb sinds dit weekeind overal kunststof kozijnen met HR+++,…

Ben gewoon 1 streepje mobiel bereik kwijt geraakt, dat belooft nog wat wanneer komende week de gehele isolatie ook opnieuw wordt gedaan :joy:

Ik hoef kpn echt niet te vragen of ze hun mast bij mij in de voortuin willen zetten wegens mobiel bereik :joy:


Als je ergens een plek hebt met genoeg 4G signaal, op zolder bv dan zou een MIFI kastje het proberen waard zijn.

Die fungeert dan als doorgever, tussenstation. Van 4G naar wifi.


Hallo @AnoniemFk 

Begrijp ik goed dat je thuis geen internetaansluiting hebt en alles via de 4G wilt doen?

als jij thuis ben op je mobiel zonder internet tot zeer traag internet kijken of jij dat ook gewoon vind! en nee ik heb geen wifi in huis ga dat ook niet extra aanschaffen.

 

 


Hoi @AnoniemFk, welkom hier. 

Ik begrijp dat je problemen hebt met de 4G. Dit is al helemaal uitgezocht door de Technische Dienst. Ze geven aan dat de isolatie het probleem is. Dit kan heel goed. En daar hebben wij natuurlijk ook geen invloed op. Meteen ook reden waarom we het contract niet kunnen ontbinden. Daarbij koop je mobiel internet, niet per definitie 4G. Overal is de dekking net even iets anders.

En omdat het al in onderzoek is geweest, waar uit gekomen is dat de dekking voldoende is, kan ik hier niets meer in betekenen helaas.Â