Skip to main content

Ben overgestapt van tele2 naar KPN met nieuwe telefoon, sinds 28-12 overgezet naar KPN netwerk. Toen zat ik nog op de oude telefoon. Is niet handig met feestdagen te wisselen van telefoon dus pas 3 januari begonnen met klus, een hele uitdaging voor mij want ik weet niet zoveel over nieuwe telefoons. Mijn oude had ik 5 jaar en dat was mijn eerste smartphone. Loop vast op het moment dat mijn telefoonnummer wordt geverifieerd, want ik kan geen sms ontvangen. Heb hem al uitgezet en weer aangedaan en batterij eruit en simkaart eruit en erin. Ik heb bij KPN eerder weken op mijn vaste telefoonverbinding moeten wachten, dus mijn KPN ervaring is niet best. Pas na 3x een monteur aan huis werkte het. Dus kan nu alleen bellen met vaste lijn en die is heel duur. Graag enige hulp.

Hallo @puzzels1000, welkom! Gebruikte je nou nog de oude sim van Tele2 of de nieuwe van KPN? Werkt de sim van KPN wel op de oude telefoon? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer? Graag onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook het nieuwe simkaartnummer. Ik kijk graag met je mee. 


@puzzels1000 Ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je de mogelijkheid om de door Marcia gevraagd gegevens in te vullen in je forumprofiel?Â