Skip to main content

Sinds een week heb ik zonder WiFi beperkt internet. Apps zoals whatsapp, Facebook, spotify enz. werken wel. Apps zoals bol.com werken niet. Op Safari kan ik wel zoeken op Google maar elke andere website staat dat safari de pagina niet kan openen omdat de server onvindbaar is. Ik heb het idee dat dit na de nieuwe IOS 15 update is gekomen, maar ik kom er niet achter hoe dit verholpen kan worden. 

Telefoon een keer een herstart geven? Als sommige apps wel werken dan ligt het niet aan het netwerk van KPN. Instellingen van internet een keer al gereset?

 

Herstel de netwerkinstellingen. Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.


Ja beide had ik net toevallig nog geprobeerd omdat ik dit ook op de kpn Website gelezen heb. Ik denk ook dat het met een instelling te maken heeft maar geen idee welke. 


Goedemorgen @Rwillemsen91, knap lastig natuurlijk als je bepaalde dingen niet kan openen via jouw mobiele internetverbinding. Heb je de mogelijkheid om eens de simkaart te testen in een andere telefoon? Om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet?Â