Skip to main content
Als iemand mij probeert te bellen horen ze regelmatig een afgesloten toon, en als ze mij al te pakken krijgen dan vervormt mijn stem en ben heel slecht te verstaan. Graag een reactie en liever nog een oplossing
Beste @Suusy1985, welkom! Wat een irritant probleem! Ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen. Weet jij op welke locatie jij bent als dit gebeurt? Is dit bijvoorbeeld altijd thuis of op verschillende plekken? En zijn het altijd dezelfde mensen die jou bellen of gebeurt dat willekeurig? Zijn er ook momenten waarop een gesprek wel gewoon goed gaat? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je graag verder.
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Ik heb hierover contact opgenomen met kpn maar die weten geen oplossing en zeggen dat het aan mijn nieuwe iPhone XS ligt. Af schuif systeem
Ik zie inderdaad dat mijn collega's van de technische dienst niets vreemds hebben gevonden. Ook zie ik dat er een nieuwe klacht is aangemaakt. Daar zal je nog even op moeten wachten. In de tussentijd is het misschien een idee om een simkaart van een andere provider in jouw toestel te doen. Is er iemand in jouw omgeving met een simkaart van bijvoorbeeld T-Mobile of Vodafone? Als je die simkaart in je toestel doet en de kwaliteit verbetert, moeten wij toch verder gaan zoeken. Blijft de kwaliteit zo slecht, ligt het waarschijnlijk toch aan je iPhone en kan je 'm óf via de KPN winkel ter reparatie in laten sturen óf eens met Apple contact opnemen.
Wel raar dat het ene moment wel goed is en het andere niet. Ik ben een beetje me klaar met de kpn. Wanneer loopt mijn abonnement af?
Ja, dat is zeker vreemd! Ik heb alleen te weinig informatie om daar iets zinnigs over te zeggen. Daarom is het aan mijn collega's van de technische dienst om dat te doen 🙂. 06-05-2020 is de einddatum van je contract!