Skip to main content

Ik heb sinds 4-11-2019 een spookabonnement op mijn naam staan. Er wordt maandelijks een bedrag van 22 euro afgeschreven. Ik heb mijn rechtsbijstand opdracht gegeven om actie te ondernemen. 2 weken geleden heb ik een brief aan kpn gestuurd maar hier nog niks opgehoogd. Ik wil graag mijn geld terug en wat van kpn horen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi Kim, welkom hier. 

Het is wel vreemd dat het abonnement op jouw naam staat, dat is dus door iemand bewust gedaan. Als ik naar het bedrag kijk vermoed ik dat het een simonly abonnement is waarbij iemand ook je ID gegevens nodig heeft.

Ik adviseer je om rechtsreeks contact op te nemen om dit te laten uitzoeken, dit kan via 0800 0402. 


Goedemorgen is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb sinds November 2021 te maken met hetzelfde .

 

Vriendelijke groet, D


Goedemorgen is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb sinds November 2021 te maken met hetzelfde .

 

Vriendelijke groet, D

Hi Danae, welk probleem? Het abonnement moet door iemand aangevraagd zijn. Jij hebt dus een abonnement dat je niet herkent op je naam? Is dit een mobiel abonnement? 


Ja, ik heb het deze week ontdekt. 


Ja, ik heb het deze week ontdekt. 

Goedemorgen is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb sinds November 2021 te maken met hetzelfde .

 

Vriendelijke groet, D

Hi Danae, welk probleem? Het abonnement moet door iemand aangevraagd zijn. Jij hebt dus een abonnement dat je niet herkent op je naam? Is dit een mobiel abonnement? 

Zou je hier nog een antwoord willen geven? 


Het is ander nummer/abonnement.. Klantenservice zegt dat dat niet kan. Maar er is een fout gemaakt . 

Niet opgelost. 

 


 dit is ander nummer/abonnement.. Klantenservice zegt dat dat niet kan. Maar er is een fout gemaakt 


Goedemorgen is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb sinds November 2021 te maken met hetzelfde .

 

Vriendelijke groet, D

Hi Danae, welk probleem? Het abonnement moet door iemand aangevraagd zijn. Jij hebt dus een abonnement dat je niet herkent op je naam? Is dit een mobiel abonnement? 

Zou ik alsnog mogen weten om welk abonnement dit gaat? 
Zou je alle relevante gegevens willen invullen in je KPN profiel en mij een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik meekijken. 


Nogmaals, het spookabonnement is beëindigd maar KPN ziet er geen been in maar 50% terug te betalen van de schade. 

      1. Accountnummer en telefoonnummer bij mij volledig onbekend.

Volgens het consumentenrecht is 100% terugbetaling op zijn plaats want er is erkend dat er  sprake is geweest van een spookabonnement. KPN heedt slechts 50% (€252) is terugbetaald aan mij na meermaals contact. 


Als u wilt dat er naar gekeken word, dan is het misschien handig om antwoord te geven op de vraag van de KPN medewerker. 

Ja, ik heb het deze week ontdekt. 

Is dit een mobiel abonnement? 

Zou je hier nog een antwoord willen geven? 

En heeft u uw profiel al ingevuld? 


Even🌈 goed lezen . Het gaat om een spookabonnement dat beëindigd is dus nee dat kan niet worden toegevoegd aan mijn profiel 

 

Bovendien ook een onherkenbaar klantnummer. KPN incasseert zelfs deze maand weer de rekening. 


Zonder gegevens kan ik in ieder geval niets. Hoe weet je dat er een spookabonnement is? Ik probeer het te volgen… 


Je vraag snap ik, maar ik kan het niet toevoegen. Het is een spookabonnement omdat:

het is per abuis op mijn naam gezet.

 

     1. Het klantnummer is niet mijn klantnummer. Het telefoonnummer is niet mijn nummer.

    2. Ik al die tijd niet wist dat het bestond  - sinds november 2020

   

   

 

 

 


Het gaat om jouw eigen gegevens, zoals N-A-W en jouw klantnummer. Dan kan Alex in jouw gegevens en facturen kijken. 😉