Skip to main content

Ik kan sinds vanmorgen niet meer bellen of gebeld worden. Kpn gebeld, van alles doorgelopen, maar geen oplossing. Wel internet, dus conclusie was dat simkaart niet stuk is. Bellen in ander toestel lukt ook niet. Wordt teruggebeld, maar wat kan er zijn?. Telefoon is samsung a52

Verouderde simkaart 2g/3g? Dan kun je wel internetten, maar niet bellen.


Maar het is opeens vanmorgen, gisteravond nog geen probleem. Toch maar nieuwe simkaart halen dan?

 


Er staan ook gewoon streepjes bij ontvangst, vier van de vijf


Als je belt (dus even met een ander toestel) naar 08000402 dan kunnen ze zien of dit zo is en andere simkaart opsturen,  succes


 Wel internet, dus conclusie was dat simkaart niet stuk is. 

Via wifi werkt internet altijd. Zelfs als er geen simkaart in zit.

Persoonlijk zou ik even langs een (kpn)winkel gaan.


Ik heb exact hetzelfde probleem sinds vanmorgen. Ze hebben vorige week wel mijn sim ge-update omdat ik voorheen bij Telfort zat. Maar daar had ik verder geen last van.


Please bel en laat een nieuwe simkaart opsturen 


Leondriaan

Ik heb die update ook gehad, daarna werkte het goed. Sinds vanmorgen dus niet meer. Heb 0800-0402 gebeld. Die gaan terugbellen, want konden niet alles goed bekijken?

Heb jij een nieuwe simkaart geprobeerd? 


Bedankt iedereen voor het reageren. 


Een nieuwe Sim kaart is niet de oplossing, ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. KPN zegt er mee bezig te zijn alleen geen idee hoe lang het gaat duren. Ik ben na de winkel gegaan en het probleem is daar bekend. Nieuwe Sim heb ik gekregen maar deze werkt ook niet. 
(super vervelend en dan druk ik me nog zacht uit) 
 


Goed dat je toch een nieuwe simkaart hebt opgehaald,  nu weet je het zeker. KPN zal het nu echt moeten oppakken. Hopelijk heel snel  want dit is niet de bedoeling. Susses


Ik kan sinds vanmorgen weer bellen. Wat er was weet ik dus niet, maar denk dat KPN zelf bezig is geweest. Niets van hun gehoord, hopelijk blijft alles nu werken


Ik kan sinds vanmorgen ook niet meer bellen of gebeld worden. Afgelopen dinsdag is mijn simkaart geüpdatet. Graag hulp!


Dag allen! Welkom en bedankt voor jullie berichten. Ik begrijp dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren: niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. Jullie zijn ook allemaal oud-Telfort klanten en de problemen zijn gekomen ongeveer een week na de update. Bij een deel van jullie is dit opgelost, maar bij anderen nog niet begrijp ik. @Een zeer ontevreden klant en @JoJo1234 ervaren jullie momenteel nog steeds problemen? Zo ja, zouden jullie dan je forumprofiel willen aanvullen met het 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Inmiddels contact gehad met de servicedesk. Er wordt een nieuwe simkaart opgestuurd. Hiermee zouden problemen opgelost moeten zijn.


@Denise_  Ook ik heb dit zelfde  probleem sinds de simkaart update. Gegevens ingevuld in mijn forumprofiel. Kunnen jullie hier verder mee? 

Bedankt!

 


@Denise_  Ook ik heb dit zelfde  probleem sinds de simkaart update. Gegevens ingevuld in mijn forumprofiel. Kunnen jullie hier verder mee? 

Bedankt!

@Evajo Ik heb je een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze zou het probleem moeten verhelpen. Is dit niet de oplossing, trek dan gerust opnieuw aan de bel.