Skip to main content

Hallo Ineke, welkom! Jan heeft het antwoord al gegeven. Jullie Telfort abonnementen zijn overgezet naar KPN precies zoals ze zijn. Dat betekent dat je nog steeds twee maanden aan data meeneemt, en dat je géén MB's kunt delen. Net als voor de overzetting. 

 

Als je wel graag MB's wilt delen, en het meenemen van data minder belangrijk is, dan kun je ervoor kiezen om over te stappen naar een Husselabonnement met de KPN voorwaarden. 

Wij hebben precies hetzelfde en heb alles aandachtig doorgelezen, er werd mij verzekerd dat het hetzelfde zou blijven en nu durven ze te zeggen had je het maar goed moeten lezen. Schandalig de overstap en schandalig de service, op de klantenservice niemand die iets kan doen voor je TRIEST KPN

Nou moderator kom maar op met de reactie…. de dame bij de klantenservice zei: mevrouw u kunt mb’s delen hoor dan doet u dat tich want meenemen kan niet…. nou ten eerste zijn we niet overgestapt zelf dus onder dezelfde voorwaarden overgenomen door kpn: mb’s meenemen dus naar vlgnd maand. En ten tweede: mb’s delen kan niet met een oud Telfort abo lees ik als antwoord elders in dit forum…. graag antwoord van iemand die dit oplossen kan binnen kpn!!! 

Ik begrijp u helemaal. Bij ons hetzelfde verhaal er zullen nog vele klanten zijn en we worden niet als klant behandeld door KPN ben er niet over te spreken invorder geval echt TRIEST


KPN heeft u opgebeld om te zeggen dat u moest verlengen? Of hoe is dat gegaan?

Alles wat u bij Telfort had is weggevallen. U bent nu gewoon KPN klant. En u heeft nu hetzelfde als alle andere KPN klanten. Dus geen mb's meenemen naar de volgende maand.

Onder valse voorwendselen vast bij mij in ieder geval wel, super slechte klantenservice en service voor klanten van kpn, wij zijn niets waard behalve dan het abonnement betalen iedere maand


hallo @Jacq07 , even een paar dingen recht zetten.

Telfort Thuis is nog steeds gewoon Telfort en geen KPN,  2 providers dus.

Je contract houdt niet op na de verplichte 2 jaar maar wordt voortgezet voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn. 

KPN kan je nooit verplicht hebben om te verlengen, als je het abonnement gewoon door had laten lopen onder Telfort had je de Telfort voordelen nog gehad.

Bij KPN kun je nu wel mb's delen met huisgenoten.

 

Telfort thuis wordt bij mij dus niet veranderd ben er nu in ieder geval achter dat ik niks ga wijzigen want ik zie alleen nadelen


@Joy8972 Welkom op het forum. Zoals je ziet heb ik je reacties even samengevoegd. Zodat het overzichtelijker is en ook omdat het niet de bedoeling is niet inhoudelijk te reageren in het topic van anderen. Op het moment dat je een probleem hebt kun je hier altijd zelf een topic voor openen. 🙂 Ik begrijp dat je niet tevreden bent na je overstap van Telfort naar KPN. Kun je mij uitleggen wat er precies aan de hand is? En zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


@Joy8972 Welkom op het forum. Zoals je ziet heb ik je reacties even samengevoegd. Zodat het overzichtelijker is en ook omdat het niet de bedoeling is niet inhoudelijk te reageren in het topic van anderen. Op het moment dat je een probleem hebt kun je hier altijd zelf een topic voor openen. 🙂 Ik begrijp dat je niet tevreden bent na je overstap van Telfort naar KPN. Kun je mij uitleggen wat er precies aan de hand is? En zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Het was mijn bedoeling te klagen over wat er mis gegaan is met de kleine lettertjes die KON niet duidelijk vermeld en zegt dat alles hetzelfde blijft, ik had van jouw nog nooit gehoord dus wist inderdaad niet wat wel en niet de bedoeling is dat was precies waar ik bij mijn abonnement pas na t afsluiten achter kwam en dat je dat van te voren niks over kan vinden.

behoorlijke achteruitgang na Telfort behalve de betaling die is omhoog terwijl die ook hetzelfde zou blijven. Gelukkig is een jaar zo om dus volgend jaar maar overstappen. 


@Joy8972 Ik begrijp nog steeds niet precies wat er aan de hand is. Ik begrijp dat je met je mobiele abonnement overgestapt bent naar KPN, maar dat je spijt hebt van je keuze omdat je er op achteruit gaat. Wat is er precies verandert aan je abonnement waar je zo van baalt? Zou je voor mij in je forumprofiel ook het mobiele nummer willen invullen waar het om gaat? Dan kan ik met je meekijken en uitzoeken of ik wellicht nog iets voor je kan betekenen!