Ook ik lijk het slachtoffer te worden van de praktijken van KPN partner ECommerce.
Na de aanschaf van een Galaxy S24 Ultra fysiek in een KPN winkel wees de KPN medewerker mij op de inruilactie met daarbij nog een KPN bonus. Op mijn vraag wat de inruil mij zou opleveren rekende het programma een bedrag van €248 voor mijn Galaxy S22 Ultra voor. Dit bedrag moest zeker haalbaar zijn volgens de KPN medewerker die ook vond dat mijn toestel er onberispelijk uitzag.
Nu krijg een voorstel van ECommerce van €258. Dus onder aftrek van de KPN bonus van €200 dus slechts €58 voor mijn S22 Ultra. Zijn ze van de ratten besnuffeld? Bovendien liegen ze ook nog keihard dat een knop niet zou werken. Terwijl zelfs een KPN medewerker heeft gezien dat het toestel in onberispelijke staat verkeerde.
En natuurlijk is ECommerce op geen enkele manier te bereiken. Dat is lekker makkelijk, een van elke realiteit gespeende waarde vaststelling van een in te ruilen toestel en de klant dan lekker laten bungelen en je tevens onbereikbaar houden.
KPN, loop niet weg voor je verantwoordelijkheid en 1) ondersteun mij als jullie (nu nog trouwe) klant door ECommerce te wijzen op hun gedrag naar klanten toe en 2) en hen het alleszins redelijk vastgestelde bedrag van €248 ( dat is exclusief de nog uit keren KPN bonus van €200 die ik nog niet mocht ontvangen) aan mij te doen toekomen.
KPN ik reken op jullie!!