Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben al een complete week onverstaanbaar tijdens een telefoon gesprek. 

Maakt niet uit of ik zelf bel of gebeld wordt en waar dat ik ben. Als ik mijn telefoon op luidspreker zet dan ben ik wel fatsoenlijk te verstaan. 

Ik heb zelf een Huawei p30 pro. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? 

Stappen die ik zelf al heb ondernomen: -Heropstarten telefoon; -simkaart verplaatsen van sim 1 naar sim 2 en ook weer terug (situatie niet veranderd); -Systeemupdate niet mogelijk omdat deze al recent is.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen… 

 

Groet,

 

Mieke

Hoi @Mieke91 ,

Dat klinkt niet goed inderdaad :neutral_face:  Wat je nog zou kunnen doen is goed na te gaan of er geen stof en vuil zit in de gaatjes van de microfoon. Dit wil zich nog wel eens ophopen daar waardoor degene die jou belt of die jij opbelt jou niet goed kan verstaan. Reinig deze gaatjes met een zachte borstel. Probeer daarna ook om te bellen even zonder beschermhoesje, puur om te controleren of het hoesje niet deze problemen veroorzaakt.

Zijn de problemen dan nog niet verholpen probeer dan je simkaart in een ander toestel. Daarmee kun je uitsluiten of het probleem in je toestel zit of in je simkaart.
Laat je me nog even weten wat er uit is gekomen en het wel of niet is opgelost?


Hoi @Mieke91 ,

Dat klinkt niet goed inderdaad :neutral_face:  Wat je nog zou kunnen doen is goed na te gaan of er geen stof en vuil zit in de gaatjes van de microfoon. Dit wil zich nog wel eens ophopen daar waardoor degene die jou belt of die jij opbelt jou niet goed kan verstaan. Reinig deze gaatjes met een zachte borstel. Probeer daarna ook om te bellen even zonder beschermhoesje, puur om te controleren of het hoesje niet deze problemen veroorzaakt.

Zijn de problemen dan nog niet verholpen probeer dan je simkaart in een ander toestel. Daarmee kun je uitsluiten of het probleem in je toestel zit of in je simkaart.
Laat je me nog even weten wat er uit is gekomen en het wel of niet is opgelost?

Hallo, ik heb het geprobeerd wat je zei maar heeft jammer genoeg niet mogen baten... 

 


Je hebt ook je simkaart in een ander toestel geprobeerd al?