Skip to main content

Hallo KPN,

waar en wie moet ik benaderen voor de foute factuur die mij toegestuurd is?

Let wel, dit is de eerste. Prettig kennismaken met jullie zo.

 

Hussle mobiel afgesloten. Bestelling in mail ontvangen: per maand 25,-. Prima

En idd, de eerste factuur: 39,00 voor het abonnement.

 

In die zee van onduidelijkheid in het ‘mijnKPN’ overzicht, waar moet ik dit aanmelden?

 

Misschien kan je omschrijven wat er op staat. Wellicht ben je halverwege de maand gestart. Dan is je faktuur opgebouwd uit het deel van de maand plus de nieuwe maand. Komt je dat bekend voor?


Hallo @sschat 

De eerste factuur kan inderdaad wat hoger uitvallen. Normaal betaal je de abonnementskosten voor de komende maand vooruit, maar op de eerste factuur komt daar nog het deel van de openingsmaand sinds aanvang abonnement bij.

Ook kunnen er eenmalige kosten op staan, zoals aansluitkosten en thuiskopie heffing.

Kijk naar de specificaties op de factuur vanaf pagina 2.

Meer info op KPN website: Maandfactuur Mobiel | KPN


Oke, dank voor de antwoorden!

 

De specificatie was idd te vinden in de PDF zelf. De mail gaf alleen het totaal bedrag aan.

Ik heb hier idd over de abo-kosten. Duidelijk dat de aansluitkosten apart staan.

 

Maar dan nog snap ik het niet: Screenshots van email vs contract

Dus de vraag is: waar is die 7,5 korting nu gebleven?


Hallo @sschat   dat klinkt als het ontbreken van een combinatie korting. Kennelijk ben je daar niet voor aangemeld. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 


Hi @RBxx,

 

Oke dat heb ik gecontroleerd.

Maar het aanmelden geeft een foutmelding, dat het niet gelukt is.

Producten zijn al wel reeds aanwezig in ‘mijnKPN’

 

 


Dan heb je twee opties. Bellen met KPN op 0800 0402 of hier wachten op een reactie van een medewerker. Alle klantingangen zijn druk, maar op het forum kan het meerdere dagen duren.

O ja, je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.