Skip to main content

KLACHT: Heb mijn contract verlengd met een nieuw toestel. Heb hiervan een bevestiging ontvangen met de vastgelegde kosten. Deze bedragen zie ik echter niet terug op mijn nieuwe facturen!! Op de facturen zijn de bedragen een stuk hoger. Nu weet ik dat de eerste nieuwe factuur anders kan uitvallen ivm de overgang van het ene contract naar het andere. Echter is mijn volgende factuur ook nog veel te hoog. 

Ik had dit graag nagekeken! waar kan ik rechtstreeks contact opnemen?

Hi @Bond007 Welkom hier! Wat rot dat je facturen hoger zijn dan je verwachtte/afgesproken hebt. Ik ben benieuwd waar dit aan ligt en zoek het graag voor je uit. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Mocht je liever direct contact wensen, dan adviseer ik je om te bellen met 0800-0402(gratis). Spreek in dat je een medewerker wilt spreken en je wordt doorgeschakeld.  :blush:


Hi Lisa, dank voor je bericht, heb de gegevens voor je ingevuld, heb je een adres voor me waar ik de gegevens van de bestelling die geplaatst is door kan sturen? 

 

grt


Bedankt voor je gegevens @Bond007. Ik heb even met je meegekeken en zie zo niet wat er fout staat. 

Op je contract staat: 
€21,00 p/m        > KPN Hussel 20GB + 150min./sms

€28,00 p/m        > iPhone
__
totaal: €49,00

 

Je hebt momenteel

€22,00 p/m     > KPN Hussel 20GB + onbeperkte bel min./sms

€28,00             > iPhone

__
totaal: €50,00

 

Ik zie dat je de Husselkorting mist voor vanaf 5-mei - 30 juni. 
De Husselkorting van 1 juli ontvang je op dit factuur (als het goed is). 
Je krijg dus sowieso €14 euro Husselkorting van mij. Dit ga ik direct in het systeem zetten. Je ontvangt deze correctie op het factuur van september. 
Wil je de factuur van deze maand in de gaten houden en kijken hier een seintje geven als de 7,50 korting van juli niet verrekend is. 

Mocht je twijfelen, dan kijk ik graag met je mee. 

Hopelijk kun je door de bomen het bos nog zien. Zo niet, geef gerust een gil. :D


hi , 

Nee abonnementskosten waren €21 p.m en toestel €28 = €49 euro pm, echter zijn er berekend aan abonnementskosten

juni: 61,95 voor het abonnement

juli:   57,50 voor het abonnement   

 

mvg, 

     


ja klopt nu €22 ivm onbeperkt bellen nadien aangepast. 

Maar dan klopt het nog niet…

 

grt


@Bond007 Bedankt voor je reactie. 

Factuur van juni is een correctie factuur. Het abonnement is duurder dan je vorige abonnement en ging in mei al in. 
Een deel van de maand mei voor het oude factuur krijg je daar terug (vanaf 5 mei) en het deel voor het nieuwe factuur wordt daar in rekening gebracht. 

Het factuur van juli klopt ook, daar mis je de 7,50 Hussel korting. 57,50 - 7,50 = 50,00. 

Je betaald 50 euro voor je abonnement vanaf nu en de gemiste Husselkorting heb ik in het systeem gezet voor je. 

Als je nadere toelichting wilt over het factuur van juni, dan adviseer ik je om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega's kunnen makkelijk het factuur van boven naar beneden uitleggen en bespreken. :blush:
Via het Forum gaat dit toch iets lastiger.  


Reageer