Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement gekozen, behoud ik wel mijn mobiele telefoonnummer?

  • 16 September 2024
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik heb zojuist een kpn Abbonemment bij jullie afgeloten. Ik heb niet gekeken of ik nieuw nummer aangevraagd. kunnen jullie dit zien

Je hebt dus een abonnement met vaste telefoon aangevraagd @reneehiensch ???

Ben je overgestapt van een andere provider met nummerbehoud en heb je dit doorgegeven, dan behoud je je oude nummer.

Ben je niet overgestapt, maar echt helemaal nieuw dan krijg je een door KPN gekozen vast nummer toegewezen.

Na het afsluiten van je abo komen er ook allerlei e-mails jouw kant op, daar kun je ook alle details in terug zien.

Succes.

Bovenstaande reactie ingetrokken, het gaat om mobiel abo.


Hoi Jan, 

Ik heb een sim only aangevraagd vanaf een andere provider. 


Oké, het gaat dus om een mobiel abo.

Als je dat aangevraagd hebt met  nummerbehoud, dan behoud je je nummer.

Tijdens het nummerporteren krijg je eerst tijdelijk een ander nummer, als je oude nummer dan overgezet is naar KPN, werkt je oude proivder niet meer en als je dan een SMS en/of mail van KPN hebt gehad dat je nummer actief is kun je bellen via KPN @reneehiensch 

Mijn eerste reactie van fout, ik ging van een vast telefoonnummer uit, dus reactie ingetrokken.

 


Kan je dat ergens vinden? In een document? 

 

 

 


Kan je dat ergens vinden? In een document? 

 

 

 

Als het goed is moet je van beide providers de nodige info hebben gehad per post of mail of SMS.

In de regel werkt alles via de mail bij dit soort bedrijven @reneehiensch 


Hoi @reneehiensch 

Ter aanvulling op de reacties van mede community lid @JanD , kun je ook even bellen met de telefonische klantenservice van KPN.
Een medewerker kan dan in jouw bestelling kijken of alles goed is gegaan, en voor welke optie je hebt gekozen tijdens het bestellen.

Spreek nadat de voice repons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Nummerbehoud en je wordt doorverbonden met een medewerker.

Telefoonnummer:

  • 0800-0402 (vanaf elke telefoon)

Bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten

Hi @reneehiensch,

Ik zie dat je al het advies gekregen hebt om je mails van ons en je oude provider even goed te bekijken en ik hoop dat alles inmiddels duidelijk is! Mocht dat nog niet zo zijn, dan kan je de raad van Michel opvolgen en even met ons te bellen 🙂


Reageer