Skip to main content


Ik heb het zelfde probleem . Ook een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen voor mijn samsung A70 maar nog steeds geen service. Ook niet na herhaaldelijk aan en uit zetten. Mijn oude sim kaart doet ook niet. Wat kan ik doen? Ik heb ook klanten service gebeld. Ook niet nutig. Advies van medewerker: ga naar kpn winkel.

Beste @Kordia, wat ontzettend onhandig! De oude sim zou het nog moeten doen als de nieuwe niet werkt. Het gebeurt wel eens dat de nieuwe simkaart niet gekoppeld is aan jouw abonnement. Wij kunnen deze dan ook niet activeren. Ons advies is dan ook meestal om naar de winkel te gaan of via MijnKPN een nieuwe te bestellen. 

 

Ik wil in ieder geval graag even met je mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het nieuwe simkaartnummer plaatsen? Laat even weten dat je dat gedaan hebt. 


Hallo @Kordia Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg hulp hebt gekregen, maar als we nog iets voor je kunnen doen dan lezen we het graag.Â