Skip to main content

Ik heb een abonnement verlengt met toestel , het toestel is niet goed batterij loopt heel snel leeg , klanten service adviseerde om naar KPN winkel te gaan dan krijg ik daar een nieuw toestel want het valt nog onder de 14 dagen , ik had gevraagd of zei niet een ander toestel konden opsturen en als ik die had de mijne terug te sturen,dat gaat niet , ik ben helaas invalide maar er wordt geen uitzondering gemaakt ,mijn man is pas overleden dus nu kan mijn zoon gelukkig mee ,hij woont wel ver weg maar dit moet opgelost worden ,

al jaren klant bij KPN maar dit viel tegen , ik had de Samsung s21 ultra genomen maar wat een slechte batterij .hoop dat ze morgen omruilen was me toegezegd door de klanten service

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Zomaar omruilen gaat niet gebeuren denk ik. Maar als u nog binnen de 14 dagen zit, dan kunt u het hele abonnement met toestel annuleren. 


Hoi Nick 

ja dat begrijp ik ik heb hem 1April gehad en al eerder de klacht ingediend ,daar heb ik bewijs van en het is precies 14 dagen 

ik ga een ander abonnement nemen dat was wel mogelijk en daar ben ik blij om , zo jammer van dit toestel .

2 jaar geleden was ik de eerste die de S10 kreeg daar hebben ze bij KPN nog een filmpje van gemaakt want die verkoper was super blij , ik hoop dat hij dat morgen ook is 

fijne avond