Skip to main content

Hoi ik heb een nieuwe abbo met iphone 12 pro (al in gebruik). Volgens contract gaat de abbo in vanaf 6 dec. Ik heb reeds factuur voor de maand december al betaald, staat nog onder mijn oude contract. Maar de betaling voor de nieuwe contract en de aanbetaling van de iphone €197 is nog niet af. Wanneer gaat die eraf? En is het de bedoeling het contract, gekregen via mail, ondertekend naar jullie toe te sturen ?

U heeft toch niet gewoon een nieuw abonnement afgesloten via de homepage? Als u dat gedaan hebt, dan heeft u nu gewoon een 2de abonnement. 

Als u wel verlengt heeft op de juiste manier, dan gaat het nieuwe abonnement pas in op het moment dat uw oude abonnement afgelopen is. Dat kan dus eventueel wel februari of maart worden.


Hoii ik had hiervoor een sim only abbo. Die reeds 2019 verlopen was, en door laten lopen. Ik heb via  de pagina kan ik abbo verlengen( je mobiel moest je geven). Mijn nieuwe abbo gekozen. Via mijnkpn staat de abbo er al. Ik vind alleen zo vaag dat vanaf 6 dec gaat de abbo in. De betaling nog niet af is.


Hallo @Claudio K Is dit al opgehelderd of heb je nog hulp nodig?