Skip to main content
Ik heb mijn abonnement verlengd met wat andere voorwaarden, ik had 10 gb data voor telefoon en huawei aparte router. Dat is nu 2 gb geworden. Voor de router heb ik geen nieuwe simkaart ontvangen, wordt deze automatisch afgewaardeerd naar 2 gb? Het is hetzelfde abonnement. Of moet ik een nieuwe aparte sim daarvoor ontvangen?
Hallo @Mart100 Als ik naar de titel van je bericht kijk vermoed ik dat je een nieuwe iPhone hebt en dat je nieuwe abonnement net is ingegaan? En die Huawei router: heeft dat betrekking op het Internet Buitengebied, of zit ik er helemaal naast? Het verhaal is me nog niet helemaal duidelijk.



Ik kijk natuurlijk graag met je mee, dan kan ik je vast meer vertellen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ha @Mart100 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat je via een andere weg duidelijkheid hebt gekregen. Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag!

Reageer