Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb afgelopen maandag een nieuwe telefoon besteld via KPN.

Ik heb toen een nieuw abonnement aangevraagd met een Iphone 12 wit voor het nummer 06-***.

Het rare is dat ik wanneer ik de mobiel bestelde ik nergens iets heb hoeven te betalen, terwijl ik wel een abonnement heb aangevraagd met eenmalige betaling vooraf.

Ik heb direct na bestelling een mail ontvangen dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar tot op heden ik deze nog niet ontvangen.

Ook bij KPN blijkt het dat mijn bestelling niet binnen is gekomen.

Klopt de bestelling wel? Ga ik nog een bestelbevestiging ontvangen? Of is er iets misgegaan?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Guusje Duijsens

Hi @GuusjeD, jammer dat het niet helemaal duidelijk is hoe het zit met je bestelling :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Het lijkt er op dat er zeer recent een contractovername is gedaan voor dit nummer, en ik wil even zeker weten dat ik het juiste klantnummer voor m'n neus heb voordat ik op onderzoek uitga :slight_smile:


Ik heb nog geen reactie van je gezien @GuusjeD, hopelijk houdt dat in dat het inmiddels toch in orde is gekomen met je bestelling :slight_smile:

Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het uiteraard graag!