Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe galaxy s24. Mijn mobiel internet valt constant weg (bovenin staat dan dat ik wel gewoon vol bereik heb en 5g), tot flinke irritaties toe. Al tweemaal gebeld met jullie en langs de winkel geweest. Simkaart is omgezet naar een e-sim, alle instellingen zijn gereset en staan goed en nog valt hij constant weg. Vandaag opnieuw gebeld, tijdens het bellen (ruim 10 minuten) had ik toen helemaal geen internet. Nu moet ik wachten tot ik teruggebeld word  dit kon een week duren kreeg ik te horen en dan word er gekeken of het aan mijn simkaart ligt. Gezien die ondertussen omgezet is jaar een e-sim lijkt het me duidelijk genoeg dat dat t probleem niet kan zijn. 

Gezien dit probleem voor mega veel irritaties zorgt en het me ook belemmerd in mijn werk wil ik graag dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en niet dat ik een week moet wachten op een antwoord dat ik al weet en daarna wederom weer kan bellen en/of wachten..

Beste @N.iicolee, welkom! Wat rot om dit te lezen! Als je een esim hebt geprobeerd, dan valt dat volgens mij wel uit te sluiten inderdaad. Maar uit jouw verhaal op te merken, is er een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Zij nemen dan binnen een aantal werkdagen contact met je op. Is dit inmiddels gebeurd? 

 

Als jij het idee hebt dat het aan jouw toestel ligt, kan je ook met je telefoon (en je aankoopbewijs) bij een KPN winkel langs. Zij kunnen je toestel dan ter reparatie insturen. Mocht je nog binnen 14 dagen zitten, dan kan je je telefoon zonder opgave van reden retourneren. Dit kan bij het kanaal waar je jouw toestel vandaan hebt (winkel, telefoon, etc.)


Ze hebben nog geen contact opgenomen. Ik weet niet of het aan mijn telefoon zelf ligt, maar aangezien het niet aan de sim ligt en alle instellingen goed staan blijft er weinig anders over. Ik heb hem al iets langer als 2 weken, heb hem gewoon bij KPN zelf online besteld bij het verlengen van mijn abonnement. Mocht er niks uitkomen na het belletje dan ga ik hem zeker opsturen 


 @N.iicolee  dit is een bekend probleem ik ervaar precies hetzelfde heb inmiddels alle stappen doorlopen ik heb zelfs al een nieuwe S24 gekregen maar ook daar hetzelfde probleem mee, of het probleem nu bij KPN of Samsung ligt geen idee maar de klantenservice van KPN geeft aan bekend te zijn met het probleem en dat er heel veel meldingen zijn gemaakt, en dat ze ermee bezig zijn maar dat we wel rekening mee moeten houden dat het wel effe kan duren

 


Ik heb dus hetzelfde probleem, ik ben overgestapt van odido naar kpn. Nieuw toestel s24ultra nu paar weken, en drama. Ik ga morgen ook kpn bellen. Want sommige appstore kan ik bijna niet gebruiken.bloed irritant 


Je had dus bij odido moeten blijven want hoe het hier aan toe gaat zero sevice, ze zeggen dat ze contact met je zullen opnemen maar laten het allemaal links liggen.. want ja waarom zouden ze hun handen uit de mouwen steken om het probleem op te lossen 😤 #slechteservice #geencontact #frustrerend hoop dat alles wordt opgelost en dat we worden gecompenseerd waar ik ga daar niet vanuit.. veel succes met je probleem hoop dat je word geholpen


Ik heb precies hetzelfde probleem samsung s24 ultra since 2 maanden en internet staat altijd met !! Symbool echt irritant!!

 


Ja helemaal ruk gewoon. Ik zit not steeds met hetzelfde probleem, t is zelfs erger geworden. Mijn locatie is ondertussen ook verschrikkelijk. Laatst stond ik aan de andere kant van Nederland en de heeeeeeele weg heb ik 100x google maps opnieuw opgestart, verwijderd en opnieuw gedownload, maar niks.... hij bleef maar op hetzelfde punt staan. En heb ondertussen al 5 keer n monteur aan de tel gehad en mn sim is omgezet naar e sim en nog steeds drama. Dus ik ga nog 1x contact opnemen met KPN en als ik nog steeds geen oplossing krijg of nieuwe tel of wat dan ook is het voor mij einde verhaal met kpn.


Ik ervaar ook problemen met mij internet thuis ik ben van 100gb naar 200gb en de internet van het ook!! Ik ben naar de kpn winkel gega en een  nieuwe box gekregen maar niet geholpen 😑 since de aanpassingen aan de internet ging alles erger 


Mijn samsung s24 ultra heb ik nu 2 a 3 maanden, het heeft een verschrikkelijk netwerk verbinding. De verbinding valt ook elke keer weg, waardoor apps die gevoellig zijn en verbinding nodig hebben, het dus niet doen. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, heb ik nergens problemen mee, dus het ligt niet aan de simkaart maar aan het toestel. Maar dit probleem is bij kpn al reeds langer bekend. Jammer dat ik dit niet op voorhand had geweten.. dan had ik dit toestel nooit gekocht. 


@Bram750 wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb jij inmiddels telefonisch (via Bellen via Wifi, 0800-0402) of via Facebook/X contact met ons gehad? We kunnen een ticket richting onze technische dienst aanmaken als jij problemen met je toestel ervaart. Mijn collega's helpen je graag verder!

 

@Joanaduarte30 voor jou geldt ook: neem gerust contact met ons op, zodat we een ticket voor je aan kunnen maken en dit verder uit kunnen zoeken. Voor wat betreft jouw internet: maak je hiervoor een eigen topic aan? De community helpt je graag verder. 


@Bram750 wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb jij inmiddels telefonisch (via Bellen via Wifi, 0800-0402) of via Facebook/X contact met ons gehad? We kunnen een ticket richting onze technische dienst aanmaken als jij problemen met je toestel ervaart. Mijn collega's helpen je graag verder!

 

@Joanaduarte30 voor jou geldt ook: neem gerust contact met ons op, zodat we een ticket voor je aan kunnen maken en dit verder uit kunnen zoeken. Voor wat betreft jouw internet: maak je hiervoor een eigen topic aan? De community helpt je graag verder. 

@Marcia van KPN geef er wel even bij aan dat als je een ticket hebt aangemaakt dat je wel weken/ maanden kunt wachten op een reactie vanuit TD...… omdat het probleem met de samsung niet erkent wordt binnen jullie organisatie 


Ik heb mijn abonnement op zakelijk staan. Mocht het probleem niet snel verholpen zijn, naar mijn zin.Gaat het toestel retour en ontbind ik het abonnement per direct. Ik kan het mij niet permitteren dat het netwerk of de samsung s24 ultra niet naar behoren werkt. 


Klinkt wellicht onaardig Bram750, maar ontbind de boel maar. Eer ze een oplossing gaan bieden….. En als ik sommige Samsung gebruikers hoor, die gebeld zijn, ze gaan je eerst bestoken met het hele onzinnige riedeltje van simkaart vervangen en toestel resetten.. Ze hebben gewoon geen enkel benul wat de oorzaak is, laat staan de oplossing. Bespaar jezelf dat maandenlange verdriet.

 

En inderdaad @Marcia van KPN Wees eens wat realistischer. Was het maar zo'n groot feest dat KPN zit te springen om ons, simpele klanten, te helpen. Er kan nog geen simpel SMSje of mailtje vanaf. De deadline is al tig keer verstreken en als je dat bij de altijd zo aardige klantenservice of zelfs de nog veel vriendelijkere klachtenafdeling aansnijdt, moet je nóg maar eens eventjes 3 weken wachten. Het wordt echt eens tijd dat er openheid van zaken komt of het aanbod om zonder 13.2 het abonnement te eindigen, zodat de getroffen klanten hun nummer snel naar een andere provider kunnen laten overhevelen.


Klinkt wellicht onaardig Bram750, maar ontbind de boel maar. Eer ze een oplossing gaan bieden….. En als ik sommige Samsung gebruikers hoor, die gebeld zijn, ze gaan je eerst bestoken met het hele onzinnige riedeltje van simkaart vervangen en toestel resetten.. Ze hebben gewoon geen enkel benul wat de oorzaak is, laat staan de oplossing. Bespaar jezelf dat maandenlange verdriet.

 

En inderdaad @Marcia van KPN Wees eens wat realistischer. Was het maar zo'n groot feest dat KPN zit te springen om ons, simpele klanten, te helpen. Er kan nog geen simpel SMSje of mailtje vanaf. De deadline is al tig keer verstreken en als je dat bij de altijd zo aardige klantenservice of zelfs de nog veel vriendelijkere klachtenafdeling aansnijdt, moet je nóg maar eens eventjes 3 weken wachten. Het wordt echt eens tijd dat er openheid van zaken komt of het aanbod om zonder 13.2 het abonnement te eindigen, zodat de getroffen klanten hun nummer snel naar een andere provider kunnen laten overhevelen.

Ik waardeer je eerlijkheid, ik zie en hoor steeds meer mensen met dit probleem. 


Reageer