Skip to main content

Ik kreeg een tijdje geleden van KPN bericht, dat mijn simkaart aan vervanging toe is. Ik zou een nieuwe 3-in-1 simkaart kunnen aanvragen via “Mijn KPN”. Ik zou dan “Mijn Producten” moeten aanklikken en dan zou het geregeld worden. Maar het lukt niet. Wie kan mij vertellen wat hier fout gaat?

Goedemiddag,

Ik kreeg een mail met het verzoek een nieuwe SIM-kaart aan te vragen. Ik heb er nog eentje van Telfort. Nu wilde ik dit ook doen voor het andere nummer dat ook gekoppeld aan mijn account, maar krijg dit niet voor elkaar. Hoe kan ik voor het andere nummer ook een nieuwe SIM-kaart aanvragen.

 

Groet Wendy Dikken

 

Ik heb met hetzelfde probleem te maken. KPN verwijst mij naar “Mijnkpn”. Daar zou ik het allemaal zelf kunnen regelen, maar als ik daar ben ingelogd, krijg ik de mededeling “U kunt geen nieuwe simkaart aanvragen”. Wat is dit voor een onzin?

Admin: Eigen topic voor je reacties aangemaakt en samengevoegd om het overzichtelijk te houden


Goedemorgen @Adolfo, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat het in MijnKPN niet lukt om een nieuwe simkaart aan te vragen. Is het je inmiddels via een andere weg gelukt of kan ik je hier nog bij helpen? Als dat laatste het geval is, zou je dan de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum v.d. contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


@Adolfo Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!