Skip to main content

Ik ben al meer dan 6 jaar trouwe klant van kpn en ik mag weer een nieuwe telefoon uitzoeken met abonnement maar dat word geweigerd omdat mijn gegevens niet aan de eisen voldoen 

hoe kan ik na al die jaren klant zijn geweest van kpn nu niet meer aan de eisen voldoen ? 

Er zijn nieuwe regels gekomen. Die heeft KPN niet verzonnen, die zijn van overheidswege. Iedereen die een hogere toestellening wil dan 250 euro word nu getoetst op BKR status en je inkomen moet voldoende hoog zijn.

Je kunt ook gewoon een toestel kopen bij de mediamarkt of belsimpel ofzo. Heb je met dat "gezeik" allemaal niets te maken 😉


Hallo @Rickkoopman Welkom hier op het KPN Forum. Heb je iets aan de reactie van Nick gehad? Verklaart dit wat er bij jou speelt? 


Hallo @Rickkoopman Welkom hier op het KPN Forum. Heb je iets aan de reactie van Nick gehad? Verklaart dit wat er bij jou speelt? 

Mijn inkomen is wel voldoende daar hoef ik niet over in te zitten en met die bkr status is ook niks aan de hand. Ik zou eigenlijks gewoon een nieuwe toestel moeten kunnen bestellen 


Maar waar loop je dan tegenaan @Rickkoopman Wat voor een melding krijg je? Je kunt uiteraard ook telefonisch bestellen, wellicht gaat dat beter? 


Ik krijg een melding dat ik niet aan de eisen voldoet als ik een nieuwe telefoon wil bestellen met abonnement. Ik zal telefonisch wel proberen zoals je zegt misschien dat dat wel lukt. Dankje voor de info


Vreemd, @Rickkoopman Ik ga er vanuit dat het via de telefoon wel lukt, of dat in elk geval duidelijk wordt waar het nu aan ligt. Hou je ons op de hoogte?