Skip to main content
Geweldige actie! Maar ontvangen ho maar!!

nu na meer dan 3 maanden nog steeds Niks. Tig telefoontjes, loze beloften echt vreselijk! Al jaren klant bij KPN is dit zo moeilijk voor zon groot bedrijf om je beloften na te komen?????

Voldoe aan alle voorwaarden, e-mail gehad ook ter bevestiging. Overstag gegaan om juist dit abbonnement te nemen...

kpn ga jullie nog actie ondernemen? Geen telefoongesprekken meer met lize beloftes en maar wachten. Stuur hem gewoon op of maak die 150 euro over dan koop ik hem zelf! Wel zo netjes zeker als je klanten wilt behouden,



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste @Arici, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je nog geen speaker hebt ontvangen. Het duurt inderdaad best lang, excuses hiervoor. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, kijk ik hoe het ervoor staat met de speaker.
Hi Marcia dat zou echt fijn zijn. Ik hoor het uiteraard graag. Gegevens aangepast in profiel
Yes, dank! Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte.
Ha @Arici, ik had je een privébericht gestuurd, had je die nog gezien? Dan kan ik het voor je uit laten zoeken 🙂
Hi Marcia ik heb geen privé bericht ontvangen ( geen sms geen email geen telefoontje)kan je dit dan nu in orde maken?

Sandra
Ha Sandra, als je klikt op het woord privébericht, dan zie je wat ik je gestuurd heb! Om erachteraan te gaan, moet ik nog even weten om welk 06-nummer het gaat namelijk.
Yes, ik zie je bericht! Ik heb gemaild en hou je op de hoogte. Daarnaast zie ik dat er ook een klacht loopt. De medewerker die dat in behandeling heeft, heb ik ook meegenomen, zodat er geen dingen door elkaar gaan lopen 😉.
Mijn collega heeft aangegeven dat de gegevens niet terug te vinden waren op de betreffende lijsten. We hebben nu het verzoek staan om het alsnog in orde te maken voor je. Ik blijf je op de hoogte houden!
Heb je de speaker inmiddels binnen? Ik weet niet zeker of ze al verstuurd zijn, maar ben wel even benieuwd!
Ik heb begrepen dat je 'm nog niet binnen hebt 😞. Mijn collega is het aan het uitzoeken! Excuses dat het zo vreselijk lang duurt.
Ha @Arici, hoe staat het ervoor? Heb je de speaker inmiddels mogen ontvangen?
Hai Marcia, nee helaas nog niet,.. vraag mij werkelijk af nu na zoveel maanden of ik dit ooit nog mag ontvangen.
Nou, dat kan ik goed begrijpen! Vorige week was mijn collega van de klachtenafdeling erachteraan gegaan, toen las ik dat het opnieuw doorgezet werd naar de leverancier. Ik ga daar opnieuw achteraan. Excuses nogmaals:-(.
Ik ben erg benieuwd of je inmiddels eindelijk een speaker binnen hebt gekregen!