Skip to main content

Hallo, ik zou graag binnenkort een nieuwe telefoon willen, dus wou kijken wanneer dit mogelijk is met het abonnement. Maar elke x als ik mijn nummer in vul geeft het aan dan mijn nummer niet wordt herkend. Heb het nu al wel 20 keer geprobeerd, zowel op mijn telefoon als op mijn laptop. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

Dag @fleur0903, daar werkt het (dacht ik hier gelezen te hebben) pas als je “verlengbaar” bent, anders krijg je een foutmelding. 

 

Heb je al gekeken in MijnKPN? Daar kun je in één oogopslag zien wanneer je mobiele abonnement is afgelopen en wanneer je kunt verlengen! Je kunt v.a. 4 maanden voor de einddatum de verlenging regelen.


Dag @fleur0903, daar werkt het (dacht ik hier gelezen te hebben) pas als je “verlengbaar” bent, anders krijg je een foutmelding. 

 

Heb je al gekeken in MijnKPN? Daar kun je in één oogopslag zien wanneer je mobiele abonnement is afgelopen en wanneer je kunt verlengen! Je kunt v.a. 4 maanden voor de einddatum de verlenging regelen.

Ik heb die app wel, weet alleen niet waar ik dat kan zien, waar staat die datum? 


MijnKPN → Producten → Mobiel

In de linkerkolom staat, onder Abonnementsgegevens, zowel de einddatum als de datum v.a. je kunt verlengen (= nieuw abonnement nemen op bestaande aansluiting).

Ben je dan inderdaad verlengbaar dan is die tool, die ook toegang tot de online verlengshop geeft, nog steeds voor sommige nummers stuk. Daar waren vooral vorige week veel klachten over. De melding was dat het 'weer moet werken'. Maarja...


@fleur0903 Welkom op ons Forum, de tool werkt inderdaad alleen wanneer je verlengbaar bent. Als je je gegevens invult in je profiel en een seintje geeft als dit is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 
Je kan ook de stappen van @PeterG volgens, daar zou je het ook moeten kunnen vinden. 

 


@fleur0903  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer