Skip to main content

Dag

Ik ben zojuist gebeld en een sms ontvangen over een aanvraag nummerbehoud. Wat ik niet heb aangevraagd. Toen ik mijn mobiel beantwoorde (omdat t nummer mij bekend voorkwam) hoorde ik een voicemailbericht. Er wordt gebeld met nummer +31 0702199985. in de SMS stond dat ik code 2 moest invoeren ter bevestiging van nummerbehoud (heb ik niet gedaan, de SMS heb ik verwijderd).

Whta's the damage?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Changes18 Welkom! excuses voor de late reactie. We kampen hier met toenemende drukte dus we reageren later dan we wensen. Ik denk dat iemand (klant f collega) een typefoutje heeft gemaakt bij het invoeren van nummerbehoud. Goed dat je de sms hebt verwijderd en niet hebt gereageerd, want anders gaat iemand er vandoor met je nummer. :sweat_smile:

Ik weet niet of je intussen al met een van mijn collega's hebt gesproken. Als dit niet zo is, zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een reactie plaatsen als dit is gebeurd? Dan kijk ik het even voor je na én zal ik de klant die denkt nummerbehoud aangevraagd te hebben contacten om dit te wijzigen. :blush:


@Changes18 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je het via een andere weg geregeld hebt? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan lees ik het  graag. 


Reageer