Skip to main content

Kpn heeft mij verschillende sms'en gestuurd en mailtjes waarin stond dat ik 5-02 over zou gaan tussen 11.00 en 16.00 uur. Hierover contact gehad met kpn zelf en zou het voor 18.00 uur geregeld worden maar tot heden kan ik nog steeds niet bellen, telefoon verschillende keren opnieuw opgestart en simkaart eruit maar het helpt totaal niet.

 

Hi Kimberley, welkom hier. 

Kun je nog wel bellen met de simkaart van je oude provider? In dat geval zit er toch een vertraging in de overzetting. 

Lukt dat ook niet meer? Dan wil ik je vragen of je je KPN profiel zou willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Mijn oude simkaart van mijn vorige provider werkt niet meer kan daar niet meer mee bellen en heb geen mobiel netwerk meer. Ik heb alle relevante gegevens ingevuld


Alex_

Hi Kimberley, welkom hier. 

Kun je nog wel bellen met de simkaart van je oude provider? In dat geval zit er toch een vertraging in de overzetting. 

Lukt dat ook niet meer? Dan wil ik je vragen of je je KPN profiel zou willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Alex_P ik heb alle relevante gegevens ingevuld. Mijn nummer is helemaal weg bij mijn oude provider


Alex_P ik zie graag een reactie tegemoet 


Dankjewel. Dit loopt toch ergens vast waardoor het mij ook niet lukt om het te activeren nu. Ik heb het daarom doorgezet naar onze technische mensen, ik ben alleen bang dat dit morgen niet zal worden opgelost. 

Ontzettend sorry, ik kan niet anders dan jou vragen om dit af te wachten. 


Dan moeten jullie voortaan ook niet in de mail zetten dat het op een zaterdag gebeurt, hierdoor loop ik een belangrijk telefoontje mis. En kan hun helaas niet terug bellen heb namelijk maar 1 mogelijkheid om om te nemen als ze bellen en mag niet terug bellen.

 

Heel jammer dit


Want ik kan ook niet meer gebeld worden op de simkaart van mijn vorige provider


Hi Kimberley, als het goed is kun je sinds maandag weer gebruik maken van je nummer. Zou je dit willen bevestigen?