Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb in februari een nieuw nummer bij KPN gekregen mijn huidige abbo bij een andere provider is nu bijna ten einde en ik wil nummerbehoud aanvragen.

Hoe kan ik dat nu regelen?

Hallo @Vaartjeapestaartje , dan kun je bij KPN, in de winkel of online een nieuw abo afsluiten per einde datum oude contract huidige provider MET nummerbehoud.

 


Op het moment van aanvraag heb ik gemeld dat ik nummerbehoud wilde.  KPN heeft op dat moment geadviseerd dit niet gelijk te regelen maar later (gezien de looptijd). Dat kon, ik moest maar bellen maar ik kan nu nergens een telefoonnummer vinden waar ik dat zou kunnen regelen.

Een nieuw abbo lijkt me geen optie want ik heb al een lopend abbo bij KPN en zit niet te wachten op weer een 2e.

 

 


Hallo @Vaartjeapestaartje , sorry, verkeerd begrepen je wilt geen nieuw abo maar je wilt je nummer behouden van de oude provider en dit naar je huidige nummer omzetten bij einde contract.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan je hier wel mee helpen denk ik.

Vul binnen je profiel in het persoonlijke deel de nummers in waar het om gaat, je postcode/huisnummer en je contractnummer.

 


Dankje ik heb het aangevuld nu maar wachten op de KPN

 

 


Ai @Vaartjeapestaartje 

Ik heb er een hard hoofd in dat dit gaat lukken. Ook een vreemd advies van KPN in februari.

Nummerbehoud vindt alleen plaats aan het einde van een contract bij één provider en het nummer gaat dan over in een nieuw abonnement bij een andere provider. Je kan dit normaal pas 3-4 maanden voor einde contract regelen. Nummeroverdracht naar een (al half jaar) lopend contract bij KPN gaat niet lukken. Afwachten wat een KPN moderator zegt, ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.


Dag @Vaartjeapestaartje Heb  je hier ondertussen via een andere weg al contact over gehad? Want wat Rbxx in zijn laatste bericht zegt klopt helemaal. Er is geen nummerbehoud mogelijk op een abonnement dat al loopt. 


Reageer