Skip to main content

ik heb een nieuwe simkaart van jullie en dat zou met nummerbehoud zijn maar dat is blijkbaar niet goed gegaan want als ik bel is r een ander nummer zichtbaar en ik ben niet meer bereikbaar op mn oude nummer. Hoe kan ik dit zsm opgelost krijgen?

 

 

Hallo @norri je komt met nummerbehoud van een andere provider naar KPN toe?

Als het goed is heb je bericht ontvangen wanneer KPN het nummer overneemt. In verband met de opzegtermijn is dat normaal gesproken één maand in de toekomst. Is dat moment al aangebroken? Tot dan blijft het nummer actief bij de oude provider op hun simkaart.

De simkaart van KPN heeft op dit moment een tijdelijk nummer, dat vervangen wordt door jouw eigen nummer op de overnamedag.


Hi Ruud, 

dat is m nou juist . De overgang zou vanmiddag uiterlijk 4 uur plaatsvinden. Er is ergens dus iets fout gegaan. Ik heb ook meerdere malen mn telefoon opnieuw opgestart , sim eruit en weer erin, maar geen verandering.

 


Oja, ik ben van vodafone overgestapt naar kpn

 


Doet de simkaart van Vodafone het ook niet meer?

Neem contact op met KPN via 0800 0402 en vraag hoe het staat met de nummerovername.


@norri, ik snap dat je graag jouw nummer wilt behouden. Bellen is inderdaad het snelste, maar ik kijk ook graag eens mee. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Ik moet wel zeggen der er afgelopen week een storing was met nummerbehoud, die aanvragen zijn niet allemaal goed gegaan en worden nu handmatig verwerkt. Verwacht wordt dat dat vandaag afgerond is.