Skip to main content

Gisterenavond om 22:53u JA aan 6688 verstuurd via SMS, maar dat lijkt niet te werken. Vanmorgen 8:00 ontving ik op het desbetreffende toestel wederom een herinnering.

Vandaag om 9:52 opnieuw een paar keer JA gestuurd.
Krijg je een bericht terug als het in orde is?

@Lisanne65 Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een herinnering ontvangt kunnen we er vanuit gaan dat het eerste verzoek niet goed gegaan is. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe het zit met de overname van het telefoonnummer. 


Hi @Lisanne65, we hebben geen reactie meer van je gezien en ik hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels toch is gelukt :slight_smile:

Mocht ik dat bij het verkeerde eind hebben, trek je dan weer aan de bel hier? Zou je dan ook je gegevens in willen vullen in je profiel, zodat we met je mee kunnen kijken?


Helaas lijkt het nog altijd niet te lukken. Vandaag ontving ik een herinneringsmail. Ik check even wat je met dat profiel bedoeld, want ik ben wel ingelogd.

 


@Lisanne65 Je kunt daarvoor klikken op het groene woord forumprofiel in mijn bericht. Daar kom je terecht in het scherm waar je je gegevens kunt invullen. 


Het forum profile had ik inmiddels al aangevuld...


NB. de SIM kaart is inmiddels ontvangen en geactiveerd, nu is het wachten op de nummer portering...


@Lisanne65 Ik zie de opdracht voor de nummerportering inderdaad terugkomen. Alleen zie ik ook dat er nog niet op gereageerd zou zijn. Heb je de mogelijkheid om in je forumprofiel ook je klantnummer van de oude provider in te vullen? 

Dan kan ik de overname van het telefoonnummer handmatig in gang zetten. 


Al bijna 10x naar 6688 een ‘JA’ gestuurd, maar zo te zien dus zonder enig resultaat...krijg je normaliter een reactie bij ontvangst door 6688, dat is niet duidelijk?

NB. Ik heb de berichten App op Android nog expliciet rechten gegeven op premium SMS, maar ook dat lijkt dan dus niet te hebben geholpen.


Mijn forumprofiel is aangevuld in de opmerkingen met de gevraagde informatie.

 


extra info gevonden?


@Lisanne65 Bedankt voor het invullen van je klantnummer. Ik heb deze handmatig in het systeem gezet en de aanvraag voor overname van het telefoonnummer is gedaan bij de vorige provider. Vaak gaat het verwerken hiervan heel snel. 

Op het moment dat je een sms stuurt naar 6688 en deze is juist ontvangen zou je inderdaad bericht moeten ontvangen met de datum waarop wij het nummer overnemen. 


NB Het blijkt dat de oude provider, een MVNM, geen ondersteuning biedt voor het sturen van een SMS naar 6688, weird.


@Lisanne65 Inderdaad erg vreemd dat dit niet ondersteund zou worden. Ik zie dat het gelukt zou moeten zijn en je nu dus weer met je oude nummer zou moeten kunnen bellen! Klopt dat?