Skip to main content

Ik probeer mijn nummerweergave bij uitgaande gesprekken weer aan te zetten. De instellingen heb ik goed staan. In de winkel geweest en gezien dat in het netwerk nummerweergave ook aan (lijkt) te staan. Nieuwe sim gekregen. Werkt ook nog niet. Conclusie medewerker: het is een probleem van de telefoon. Een andere telefoon die ik thuis nog heb, laat echter hetzelfde zien. Tweede simkaart in dezelfde telefoon (Samsung A40) van werk doet het wel. Ik weet dat nummerweergave ooit voor mij is uitgezet in het netwerk, dus daar ligt volgens mij nog het probleem, al laat de applicatie van de medewerker iets anders zien. Kan iemand in de logs van het backend systeem de fout opsporen?

Hoi @anoniem77, welkom hier. 

Als ik het zo lees lijkt het inderdaad in het netwerk te zitten. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer, naam van de contractant, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 


Beste Bart,

 

Dank voor het aanbod! Heb echter inmiddels doorgedramd via de telefoon en je collega zag dat nummerweergave specifiek voor het VoLTE netwerk inderdaad nog uit stond. Het werkt dus inmiddels weer.


Helemaal top dat het nu geregeld is. Bedankt voor het delen. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. En als je wilt kijk vooral eens rond op ons forum.Â