Skip to main content

Dat hebben ze mij helemaal niet gezegd bij de verkoop

en nu zit ik thuis zonder WiFi omdat het zo lang moet duren bij jullie en zit in elke 10 min te appen voor die achterlijke 1000 mb wat zo op is wat een teringzooi

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Als je onbeperkt spareribs gaat eten moet jeook iedere keer een nieuwe bestellen. En zo werkt het ook in de telecom.  Bij iedere provider trouwens.


Meen je nie .. ik had 100 000 mb zonder gezeik maar nu moet ik elke keer een sms sturen is fijn hoor met 2 kinderen en geen tv en dat ze zo achterlijk zeggen we kunnen u onbeperkt internet op de mobiel geven… heb je wat aan op deze manier 


Heb je geen vaste internet aansluiting?


Nee nog niet … ben verhuisd en dat duurt nu zo lang met die Corona … maar met m’n andere abonnement was het niet zo erg.

maar laptop 2 iPads dan gaat het hard met die mbs en blijf die sms’jes sturen 


Maak een praatje met je buren. Misschien mag je tijdelijk op hun Wi-Fi. Gebeurt wel vaker. Wanneer wordt je aangesloten?


Maak een praatje met je buren. Misschien mag je tijdelijk op hun Wi-Fi. Gebeurt wel vaker. Wanneer wordt je aangesloten?

Dan wèl via het gastennetwerk hoop ik.

 


@Ron1984 Het onbeperkt internet is ook geen vervanging voor Vast internet Thuis.

De beperking is er niet om mensen te pesten maar om te zorgen dat het netwerk niet overbelast raakt.

Hopelijk kan je gauw thuis worden aangesloten.


Ja dat snap ik allemaal wel maar dan had ik beter nog m’n oude abonnement kunnen houden..

als ik onderweg ben kijk ik ook dingen op m’n tel zoal F1 dat kan dus ook niet meer zonder die sms’jes telkens heeft elke aanbieder dit tegenwoordig?


Ja. Dat heeft elke aanbieder van onbeperkt internet. En laten we wel eerlijk zijn. Voordat je die sms'jes moet versturen heb je op een dag al 5000 MB opgemaakt. Want pas daarna begint dat 1 GB per keer opwaarderen.

 


@Ron1984 Welkom! Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt, omdat je reageerde in een oud, reeds afgehandelde topic. De community heeft al het e.e.a laten doorschemeren. We limiteren het datagebruik inderdaad om overbelasting op het netwerk te voorkomen. Had je trouwens op je vorige adres ook KPN? Moet je langer wachten dan gepland op de aansluiting? Wanneer zou je aangesloten worden en wat is de nieuwe plandatum? 
Ik kijk graag even met je mee. Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? 


Yo Lisa vandaag gebeurd..

:) 

dank je wel hoop dat die 5000 mb genoeg is per dag 😊🥴


@Ron1984 Perfecto! Top. Geef maar een gil als ik iets voor je kan betekenen. :blush:


Reageer