Skip to main content


IK VOEL MIJ BELAZERD DOOR KPN!

ONBEPERKT INTERNET IS EEN LEUGEN, LIJKT IN NIETS OP DE DAGELIJKSE RECLAME, WAARIN GEEN ENKELE NUANCE OF BEPERKING IN MOBIEL ABONNEMENT WORDT GETOOND IN PUBLICITEIT.

VANAF 1E DAG VAN ABONNEMENT AL GEK GEWORDEN VAN (NIET IN RECLAMES GEPUBLICEERDE) RESTRICTIE VAN 5 GIG.

HOUDT IN DAT JE OM DE 5 MINUTEN VIA JE TELEFOON OM EXTRA 1 GIG'S MOET VRAGEN. WAARDELOOS PRODUCT ONDER VALSE VOORWENDSELS.DUS.

INMIDDELS 6 MEDEWERKERS SITUATIE UITGELEGD DAT IK MIJ BELAZERD VOEL EN VAN DIT ABONNEMENT AF WIL. VOOR MIJ DUBBEL PIJNLIJK, IK HEB ECHT ONBEPERKT BIJ BEN (VOOR HALVE PRIJS) HIERVOOR OPGEGEVEN IVM BETER BEREIK BIJ KPN.

OPLICHTERS DUS VOOR 35 EURO P.MND,  KAN NOG ERGER: ZIJ BIEDEN BIJ TUSSENTIJDSE (AANGEPREZEN) TARIEFVERLAGING AAN OM 2!! GIG TE LEVEREN VOOR 20 EURO.

IN IEDERE BANANENREPUBLIEK 5 GIG VOOR EEN KWART HIER VAN.

KPN GEVRAAGD OM NA 2 MAANDEN TELEURSTELLING UIT IMPASSE TE KOMEN NA DAGELIJKSE IRRITATIE EN DITO KLACHTEN.

BOJNA ALLE MEDEWERKERS GEVEN MIJ VOLLEDIG GELIJK IN KLACHT, MAAR VOORALSNOG PERSISTEERT KPN IN ONWIL.

WACHT KOMENDE WEEK WEER OP TOEGEZEGD TELEFOONGESPREK MET KLACHTENAFDELING.

BEN HET ZAT, WAT EEN WAARDELOZE CLUB.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

BEN HET ZAT, WAT EEN WAARDELOZE CLUB.

Dan wordt het tijd om over te stappen.

Misschien ben je beter af bij T-Mobile…

...of Vodafone.

 

IK HEB ECHT ONBEPERKT BIJ BEN (VOOR HALVE PRIJS)

Maar Ben heeft helemaal geen abonnementen met onbeperkt Internet.

 


Ik lees de reactie ‘Ben heeft helemaal geen onbeperkt internet'  op mijn commentaar.

Al tijden niet meer beschikbaar bij Ben, maar heb dit abonnement meer dan 11 jaar geleden afgesloten en tot 1 maand geleden kunnen aanhouden. Sec omwille van dekking en snelheid naar Kpn (spijt) gegaan

 


Toentertijd waren er sowieso nog geen onbeperkt Internet abonnementen maar goed, wat ik heb willen aangeven is dat die limiet van 5GB door alle providers gehanteerd wordt. Dit is om te voorkomen dat dergelijke abonnementen gebruikt gaan worden als alternatief voor de vaste aansluiting en zo het 4G netwerk gaan overbelasten.


Staat gewoon op de site hoor:

Beetje zelf onderzoek doen voor u iets aanschaft hé…

Zo ongeveer elke mobiele provider die zogenaamd onbeperkt data aanbied heeft die restrictie van 5 GB per dag.


Laatste bericht hieromtrent: ik deelde mijn ervaring op het forum ‘ter lering en vermaack'.

Dus sec een opinie, geen behoefte aan reacties op twitter/facebook niveau. Einde discussie.


Tja dus gewoon je eigen schuld en dan lopen schreeuwen dat het een ander zijn schuld is eigenlijk?

Dan achteraf constateren dat je fout zit met je beweringen en dan einde discussie roepen?

 

 

Grappig.


Typisch. Voorwaarden zelf niet doornemen en dan achteraf een bericht (in caps lock...) plaatsen dat je wordt 'opgelicht'…..man man….


Ik begrijp enigszins je frustratie @number1. Wanneer je meer dan 5GB per dag verbruikt, dan moet je telkens 1GB activeren. Dit is uiteraard wel gratis en kan ook zo vaak als je wil. Dit staat ook op onze site en in de voorwaarden. Je kunt dus gewoon meer dan 5GB per dag verbruiken en ongelimiteerd internetten.
Wat je volgens mij jammer vindt is dat je telkens die 1 GB moet activeren. Ik kan begrijpen dat deze handeling in sommige gevallen niet wenselijk is, maar dit kunnen we niet voor je veranderen. Dit doen we inderdaad om het netwerk niet overbelast te laten raken. 

Uit je verhaal maak ik ook op dat je deze week nog een belafspraak hebt staan met de klachtenafdeling. Ik laat het hier dan ook bij voor wat betreft dit onderwerp. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, dan kun je altijd een nieuw topic starten.   


Reageer