Skip to main content

Mijn vrouw kan mij niet bellen met haar iPhone naar mijn iPhone, verder kunnen wij iedereen bellen en door iedereen gebeld worden! Er is geen sprake van welke blokkade ook. SMS versturen door haar komt wel binnen! Ik ontvang ook een melding op mijn iPhone dat ik een gesprek heb gemist maar de telefoon gaat nooit over , beltoon voor oproep staat aan! Alles geprobeerd Apple komt er niet uit ! Via andere telefoons met onze simkaarten zelfde resultaat!.

Admin; topic verplaatst naar juiste board

Je kunt per nummer instellen of de beltoon is te horen. Als je een gemiste oproep hebt komt de oproep namelijk wél binnen. Hoe staat die instelling bij het nummer van je vrouw?


Peter G  ik kan mijn vrouw gewoon bellen …. dat werkt wel!


Peter G  ik kan mijn vrouw gewoon bellen …. dat werkt wel!

Dat begrijp ik. Daar is mijn antwoord ook helemaal niet op gebaseerd.


Als mijn vrouw mij belt hoort zij niets en er gebeurd ook niets...is dat wat U oppert? Anders nog even verduidelijken .


Zij staat in uw toestel wel als onbeantwoord gesprek zegt u. Dan komt het wel binnen maar op e.e.a. manier wordt het geweigerd.


Klopt of er gaat technisch iets fout…. ik heb met Apple contact gehad en die vonden geen enkele oorzaak na overname van het toestel online, alles staat goed ingesteld… nergens blokkades...


Werkt het wel als zij je anoniem belt, dus jouw mobiele nummer met #31# ervoor?


zij is een Engelse en heeft een Engelse provider…. maar ze heeft getracht anoniem te bellen…. ook dat werkte niet. Wat ik niet weet is of de #31# werkt bij haar Engelse provider


Pffff, lastig hoor.

Ik zou naar een Apple-Store gaan. Uiteraard met beide toestellen. En er wél dit bij vermelden lijkt mij:

heeft een Engelse provider

Het is nog zeer afwachten hoe het gebruik buiten de V.K. wordt na de Brexit.


Even gezocht en in de UK wordt meestal 141 gebruikt zonder # ervoor of erachter, dus alleen 141 voor jouw nummer zetten als ze je belt, trouwens geen idee of dat ook werkt met bellen naar het buitenland wat je in dit geval eigenlijk doet.

Die andere getest toestellen waren dat ook Apple iPhones, dan i.d.d daar nog eens navragen zoals @PeterG  oppert.


Ha GeSp  we gaan dat 141 ervoor proberen. Ja … wij probeerden het op onze oude IPHONES  met onze simkaarten probleem eender we hebben ook de toestellen nog eens gewisseld alles zonder enig resultaat.


Hai PeterG , in feite mag zei nu al niet meer gebruikmaken van haar Engelse provider omdat zij in Nederland woont en meer dan 120 dagen in het buitenland is….  maar dat kan het niet zijn daar zij iedereen kan bellen in Nederland, Engeland of waar dan ook en ook anders om. Uiteraard gaat zij er niet aan ontkomen om een Sim only te kopen bij een Nederlandse leverancier.

 


Hai @petertamerus, bedankt voor je bericht. Ik zie dat er nog een topic is aangemaakt voor dezelfde vraag. Mijn collega heeft daar inmiddels ook al de vraag beantwoord. Ik stel voor om het gesprek daar voort te zetten, om te voorkomen dat we dingen dubbel gaan doen. Ik sluit bij deze dan ook dit topic.