Skip to main content

Bij de aanschaf bij de KPN Almere kreeg ik de aanbieding voor een Samsung A53 en een gratis Levono tablet. Echter op mijn contract zag ik staan dat ik gewoon een contract voor aankoop had dus niets gratis maar gewoon harde euro,s betalen. Door medische  omstandigheden heb ik mijn nieuwe a53 en Levono tablet nog niet kunnen  activeren maar heb nog wel een naar onderbuikgevoel dat ik mij toch belazerd voel. Ik hoop dat de KPN mij een passende oplossing aanbied. De uitleg bij de KPN was dat het een bundel aanbieding was maar dat is mij zo niet verteld bij de aankoop  bij de aankoop is mij duidelijk verteld dat de Levono tablet gratis was.

 

Admin: Reactie afgesplitst van dit topic, eigen topic voor je aangemaakt

bij het afsluiten van een nieuw abonnement met een A53 kreeg ik een Levono tablet cadeau, maar toch niet. Er is gewoon een contract afgesloten voor de Levono waar ik maandelijks voor moet betalen. De kpn medewerker zei naderhand dat het een kortingsactie was, dus niets gratis. Zijn er nog meer leden van het forum die dezelfde ervaring hebben? Als de kpnmedewerker duidelijker was geweest had ik de Levono niet genomen.

 

Admin: dubbel topic samengevoegd met je bestaande topic


Kunt u hier iets mee?

 

Admin: meeverplaatst


Hoi @MijnKpnVanEd, ben je geholpen met de reactie van Noordzee, waar @Jeroen Ruiter hierboven naar verwijst? 

Kunt u hier iets mee?

 

Admin: meeverplaatst

 


Helaas een betreurend antwoord omdat ik niet de enige bent die met hetzelfde probleem kampen. Vind nog een handgeschreven papiertje waarop hij vermelde dat mijn maandelijkse kosten €44,00 zou bedragen echter er wordt € 49,00 afgeschreven. Als ik dit van te voren had geweten dan was ik deze deal niet aangegaan.


@MijnKpnVanEd Het is altijd jammer als een aanbod anders blijkt dan je vooraf verwachtte. Weet dat je na ontvangst van de bevestiging altijd 14 dagen bedenktijd hebt. In die tussentijd kan je contact met onze klantenservice opnemen als er iets niet klopt. Je bereikt ze op het gratis telefoonnummer 0800-0402. Onze collega's daar bekijken dan de mogelijkheden voor je en helpen je verder.