Skip to main content

hallo,

op mn laatste rekening staat dat er drie inline aankopen zijn gedaan  (€22,79). één aankoop heb ik altijd.. (opsag), de andere twee kan ik niet plaatsen. ik hebeen iphone, in de appstore heb ik terug kunnen vinden dat er geen aankopen zijn gedaan of abbonementen lopen.. hoe kom ik er dan achter waar deze bedragen op gebaseerd zijn en hoe ik deze kn stoppen

Staat er op de rekening geen specificatie van die kosten?

Drie afzonderlijke regels dus met de individuele bedragen.

Heb je in andere stores (Google / Micosoft) wellicht de optie om via de factuur van KPN te betalen aan staan?

Is jouw Apple ID wellicht nog op een andere iPhone /iPad actief?


Hoi @jelleheus  en welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je een iPhone hebt. Als je een aankoop hebt gedaan uit de appstore dan krijg je altijd een e-mail vanuit Apple met hierin de factuur van jouw aankoop. Mijn advies is dan om jouw e-mailbox van jouw Apple-ID even in te duiken op zoek te gaan naar deze bevestiging. Vanuit KPN kunnen wij helaas ook niet inzien wat er is gekocht. Hopelijk kom je hier verder mee!


heb eea gecontroleerd:

• in mn mail(apple account) niets gevonden van online aankopen, anders dan mn extra opslag

• zowel op iphone als ipad geen betaalde apps of abbonementen.. 

 

Ik snap er dus echt niks van!


En heb je ook nog naar mijn bericht gekeken?


jazeker wjb. na jou tip heb ik de ipad getjekt..


ik ben erachter!! tis spotify wat ze heel raar op de factuur zetten. iedereen bedankt voor het meedenken


ik ben erachter!! tis spotify wat ze heel raar op de factuur zetten. iedereen bedankt voor het meedenken

Wat staat er dan op de factuur?

Staat er op de rekening geen specificatie van die kosten?

Drie afzonderlijke regels dus met de individuele bedragen.