Skip to main content

Bij mijn factuur wordt steeds een bedrag in rekening gebracht voor aankopen. Ik heb geen id wat dat mag zijn, hoe kan ik dit stopzetten?  En is dit nog terug te vorderen? 

Gr. HarryKw

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @HarryKw! Welkom op ons KPN Forum. Aii, gaat het om een vast bedrag? Dan lijkt dit op een abonnementsdienst. Op de laatste pagina van je factuur staat de specificatie van dit bedrag. Je kunt je factuur bekijken in je MijnKPN omgeving. Herken je dit? Wij kunnen online aankopen intern blokkeren. Het terugvorderen kunnen wij helaas niet aangezien de betalingen alleen via ons verlopen, maar worden doorgesluisd naar de dienst die je afneemt. Je kunt uiteraard contact opnemen met Apple, als het bijv. om iTunes gaat of met Google (Play), als het de Play store betreft. 

Om online aankopen te blokkeren, heb ik je abonnementsgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekening heb ik nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag van je :)