Skip to main content

Hallo

Na overgenomen te zijn door kpn ben ik als uiterst tevreden telfort klant verplicht een 2e email adres aan te maken.

Iets wat niet nodig was bij telfort.

Na respectloos te zijn behandeld door de klantenservice hebben we besloten weg te gaan bij kpn

Trouwens , lezen jullie zelf wel eens jullie reviews

Lachen zeg.

Dat zoiets getolereerd wordt door de leiding.

In ieder geval, mijn vrouw heeft haar abonnement opgezegd en nu probeer ik dus alsnog een mijn kpn aan te maken met ons enige email adres ,het adres waarmee de vrouw een mijn kpn  had  aangemaakt

Dit lukt niet omdat jullie niet in staat zijn het opgezegde abonnement te wissen, dus ook het email adres vrij te geven.

In september ben ik de volgende die lachend dit totale stuk ellende achter zich laat.

Geen haat geen wrok gewoon verlichting.

Het besef dat je iets achter laat dat je niet zal missen, iets dat je leven alleen lastiger maakt, iets waar je geen deel van wenst uit te maken.

Wat een ontzettende kut klantenservice.

Wat een onkunde .

Bedankt dat jullie mij deze ervaring hebben meegegeven.

Dit heeft mijn leven echt veranderd,mijn zicht verbreed,mijn horizon verlegd.

Kpn bedankt.

Tot september in ieder geval

Want dan ben ik weg !

Peter

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

Geen idee waar het over gaat want dat is niet uit uw enigzins warrige verhaal op te maken maar zo zie je maar dat kpn op diverse manieren mensen gelukkig kan maken. Bijna altijd is dat door de uitstekende kwaliteit en geweldige service zoals ik die altijd ervaar en af en toe bij mensen als er iets mis gaat. En zo is iedereen blij. 


Ja precies

Leuk dat u ook een tevreden klant bent.

Groetjes


Hoi Strontbedrijf, welkom op het forum! Ik wou dat we je op een andere manier gelukkig met KPN hadden kunnen maken als ik je bericht zo lees. :grimacing: Als ik het goed begrijp was er een KPN ID aangemaakt met het enige e-mail adres wat jullie hebben. Het abonnement dat aan dit e-mail adres gekoppeld was is opgezegd en je probeert nu een nieuw KPN ID aan te maken met hetzelfde e-mail adres. Correct?

Zo ja, dan kun je jouw huidige abonnement aan het KPN ID koppelen dat eerder door je vrouw is aangemaakt. Als je inlogt op dat MijnKPN account via een webbrowser, naar Producten gaat en vervolgens Product toevoegen, dan kun je jouw abonnement koppelen. Mocht je het wachtwoord voor dit account niet meer weten, dan kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Lukt het zo om je abonnement te koppelen? 

Het doet me wel wat om te lezen dat je zulke slechte ervaringen hebt met onze klantenservice. Je besluit om ons te verlaten lijkt vast te staan, maar ik wil je toch meegeven dat je altijd op het forum terecht kunt als je ergens tegenaan loopt of vragen hebt. Iedereen hier staat klaar om je te helpen.


Reageer