Skip to main content

Ik heb onbeperkt sms'en en nu plotseling een bijbetaling voor sms naar het buitenland.

Dit kan niet en is dus niet juist. De 06 nummers zijn ge sms zonder een landnummer en vanuit Nederland . Dus hoe kan dit.

 

Bert

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Ik heb onbeperkt sms'en en nu plotseling een bijbetaling voor sms naar het buitenland.

Dit kan niet en is dus niet juist. De 06 nummers zijn ge sms zonder een landnummer en vanuit Nederland . Dus hoe kan dit.

 

Bert

 

Admin: reactie verplaatst met je eigen topic


Wanneer krijg ik een antwoord. Kan dit nog voor de facturatie.

Nogmaals; ik heb niet ge sms met of in het buitenland. Dus of uitleg of crediteuren.

Bert


Welkom op het forum @Bert Kruispunt!  Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:

 


Wel snel Maja, nu ik net met Peter via een Chat hierover bezig ben geweest. (19.30 tot 19.50 uur)

Echt KPN, achter de feiten aanlopen.

Sorry, het is nu waarschijnlijk opgelost. Dus je mail is mosterd na de maaltijd.

Groeten.

Bert


Ah, dat je via een andere weg al contact met ons hebt gehad, dat kan ik hier natuurlijk niet zien :wink: Fijn dat je het op hebt weten te lossen met één van mijn collega's :slight_smile: Zou je hier nog willen delen wat er aan de hand was met de sms en waar de kosten vandaan kwamen?