Skip to main content

Goedemiddag,

Telefonisch lukt het niet om verbinding te krijgen daarom dit bericht. Ik heb een nieuw abonnement afgesloten omdat ik een andere mobiel heb gekocht en nu zie ik dat op de meest recente factuur nog een bedrag in rekening wordt gebracht van euro 9,- voor t oude toestel maar dat toestel is al lang betaald.
Ik hoor graag van u.

mvg

Sam 

admin: eigen topic aangemaakt

Welkom op ons forum @SamLaan en goed dat je even aan de bel trekt.

Qua afbetalingen voor een toestel is het zo dat deze altijd of 1 jaar of 2 jaar doorlopen (afhankelijk van met welke termijn je het abonnement destijds hebt verlengd)
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat je nieuwe verlenging de aanmaak van de laatste factuur heeft gekruist.

Ik wil graag eens met je meekijken, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om aan de slag te kunnen? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?


Beste Nico,

Ik heb eea aangevuld in mijn profiel. Ik betaal al sinds september 2020 geen kosten meer voor mijn telefoon alleen nog abonnementskosten. Dat is ook de reden dat ik het bijzonder merkwaardig vind dat ik ineens een bedrag voor mijn oude toestel moest betalen. Ik wacht uw bericht even af.

mvg

Sandra


Dankje voor de gegevens.

Ik heb al gevonden wat het is. Jouw nieuwe abonnement/toestel is ingegaan op 4 april. Zoals je op de factuur kunt zien loopt de factuur periode van de 1e van elke maand tot de laatste.
Die 9 euro is de aflossing voor jouw toestel over de 1e periode, dus van 4 april tot en met 30 april. Dit kun je herkennen aan de data die erbij staat en het kredietnummer. Dat kredietnummer is voor de aflossing van je huidige toestel. 

Kun je hier zo verder mee?

 


Dank voor je bericht. Duidelijk dan snap ik waar dit bedrag vandaan komt.

Fijne dag.

groetjes,

Sandra