Skip to main content

Betreft een client van mij als curator

Op 25 oktober 2018 een contract aangegaan bij telfort, voor twee jaar, op 1 januari 2020 gaat telfort over naar KPN. in maart krijg ik via het oude telfort account een berichtje dat mijn contract kan worden verlengd en dat ik daarbij een andere telefoon kan uitzoeken. Dat klonk aantrekkelijk dus per 1 mei geregeld. Dan krijg ik bericht dat ik een nieuw telefoonnummer krijg, dat is niet de bedoeling dus gebeld, er blijken nu plotseling 2 contracten te zijn, een voor telfort abonnement en 1 voor het nieuwe contract beiden met een telefoonnummer. Ik heb uitgelegd dat ik mijn oude nummer wilde houden ener is aan mij verteld dat het een fout was van KPN en dat ze het zouden oplossen, we moesten alleen eenmalig 105,55 bijbetalen, dan werd alles geregeld. Ik betaal dus nu elke maand per automatische incasso het nieuwe contract en alles gaat prima. Maar op 21 oktober krijg ik een eindafrekening van 1400,86 euro achterstallige maanden vanaf mei en een bedrag van 1049,48, wat waarschijnlijk de telefoon betreft.

Ik heb met de helpdesk gebeld, die alleen kunnen zien dat alle fakturen zijn betaald, maar dat er wel een bedrag openstaat maar niet waarvan, en de tab waar dat op staat is ook niet te openen.

Wat nu ?? Volgens mij de de eindafrekening niet terecht, en is het ook niet terecht dat de telefoon in rekening wordt gebracht. Redelijk was geweest dat op 1 mei er een eindafrekening was gemaakt, zodat alles op dat moment idd weer klopte. Hoe komen we hieruit ??

Hallo @Olga curator, welkom op ons forum!

Goed dat je contact met ons opneemt, want ik kan me voorstellen dat dit flink schrikken is voor jou en jouw cliënt. Ik zoek dit graag voor jullie uit. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met het 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer van jouw cliënt. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken wat ik voor jullie kan betekenen.


Ik heb de gegevens waar je om vroeg in het profiel gezet


Ik heb je net een privébericht gestuurd, @Olga curator, omdat ik liever niet alle informatie openbaar wil delen.