Skip to main content

Wie kan mij vertellen waarom ik sinds 2 weken geen smsjes meer kan ontvangen? 

ik ben niet zo handig en kom er niet uit. mijn telefoon is een Nokia flip 2720.

heb het toestel al uitgedaan en weer opgestart. ook de tip van Ronald Buitelaar geprobeerd, niks helpt.

Hallo het issue is inmiddels opgelost. Via onze sms diensten leverancier is de blokkade opgelost. Ik stond op een blacklist. Zij adviseerde om te kijken naar https://www.payinfo.nl/  . Daar zou je de blokkade ook kunnen opheffen.   

heeft iemand een idee??

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Saskia F. welkom bij ons op het forum. Dat is wel gek inderdaad, ik ga met je meedenken. Ontvang je helemaal geen sms'jes meer, of van specifieke afzenders niet meer? Lukt het nog wel op sms’jes te versturen en zelf te bellen? Ontvang je ook geen sms'jes als je jouw simkaart als test in een ander toestel probeert? Kan je ons er meer over vertellen?


Hoi Jasper,

vanochtend weer contact gehad met KPN en het ligt waarschijnlijk aan de update van enige maanden geleden, die niet lukte. ik kwam van Telfort. krijg nu een nieuwe simkaart, dan zou het probleem verholpen moeten zijn. evengoed bedankt voor de reactie.

als het niet lukt, kom ik weer terug!


Dat klinkt bemoedigend @Saskia F., ik hoop dat het daarmee beter zal worden! Als het niet veranderd kunnen we verder met je meekijken.