Skip to main content

Ik heb op 28 juli een Apple Watch besteld die leverbaar zou zijn. Een dag later krijg ik bericht dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Na 3 weken KPN de tijd te geven te leveren en niets gehoord te hebben en niet ontvangen te hebben, heb ik onder tussen de wens de bestelling te annuleren. Blijkt dat dit niet kan omdat de bedenktijd van 14 dagen met een week is vertrekken.

Mijn uithoudingsvermogen en begrip om KPN 3 weken de tijd te geven te leveren of mij te informeren wat de vermoedelijke levertijd zal zijn, wordt niet beloont. Eerder gestraft omdat annuleren van de bestelling niet meer mogelijk is. Dit vind ik niet consument vriendelijk. Ik krijg het gevoel ergens ingestonken te zijn. Niet echt KPN waardig. De gebelde telefoniste van KPN biedt haar excuses aan en daarmee is de haar “zaak” opgelost. Dit ergert mij. 

Is dit hoe KPN met klanten wil omgaan?

Christien Heinsius

 

Hallo @C.Heinsius 

 

De bedenktijd gaat pas in nadat het product geleverd is, wat die telefoniste je verteld hebt klopt dus van geen kanten.

Je mag dus wel degelijk annuleren, ook voordat je het product ontvangt.

Ik zou nog een keer bellen, hopelijk krijg je iemand aan de lijn die wel weet dat je mag annuleren, wijs ze anders op bovenstaande link.


Dat was ook mijn reactie, bedenktijd na levering, Betsy was er zeker van dat dit ingaat bij de bestelling. Aan KPN om te reageren.

Dank je voor je reactie! en wellicht heb ik morgen weer energie om nogmaals te bellen. 


Dat was ook mijn reactie, bedenktijd na levering, Betsy was er zeker van dat dit ingaat bij de bestelling. Aan KPN om te reageren.

U heeft gewoon bedenktijd, KPN moet annuleren.
Heeft een een e-sim contract afgesloten bij de Apple Watch, ik neem aan dat als dit het geval is dat deze nog niet is in gegaan ?
 

Wanneer heb ik bedenktijd? | ACM ConsuWijzer

 


Hartelijke dank voor de reacties, door deze steun voelde ik mij gesterkt nogmaals vandaag te bellen. Deze medewerker had het goed begrepen en heeft mijn bestelling geannuleerd. tevens heb ik gevraagd zijn collega bij te praten zodat de volgende klanten beter geholpen worden. 


Fijn voor je!
Als je hem in 1x gaat betalen je nieuwe Apple Watch adviseer ik je hem direct bij Apple te bestellen, dit is ook beter geregeld met garantie enzv.


Reageer